جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

تاریخ انتشار آلبوم رو در و دیوار این شهر ۲ محمد زارع اعلام شد

تاریخ انتشار آلبوم رو در و دیوار این شهر 2 محمد زارع اعلام شد

پاپ موزیک – آلبوم «رو در و دیوار این شهر ۲» با صدای «محمد زارع» سرانجام روز چهارم مرداد به بازار عرضه خواهد شد. زمان ارائه این اثر برای مخاطبان محمد زارع به یک سوال بزرگ تبدیل شده است زیرا تا کنون چند تاریخ اعلام شده است ولی هیچکدام به انتشار آلبوم ختم نشده است …

تاریخ انتشار آلبوم رو در و دیوار این شهر ۲ محمد زارع اعلام شد

ابتدا قرار بود که مجموعه فوق زمستان سال گذشته به بازار عرضه شود سپس بیستم اردیبهشت ۹۳ به عنوان تاریخ جدید اعلام شد. همین تاخیرهای مکرر باعث شد تا در رسانه ها این گمانه زنی قوت بگیرد که زارع هم گرفتار مافیای موسیقی شده است. خود او هم نسبت به عدم توزیع آلبوم از سوی شرکت پخش گلایه هایی را در صفحه شخصی خود مطرح می کرد. البته این گلایه ها در چند مورد با لحن تندی عنوان شد و وی اعلام کرد که بی تقصیر است.

نهایتا روز گذشته یکی از مدیران شرکت پخش این آلبوم بر روی صفحه شخصی خود مطلب جدیدی را منتشر کرد که در آن دلایل این تاخیرهای مکرر اعلام شده بود. وی عنوان داشت که در طول این چند ماه افراد زیادی قصد داشتند که از انتشار آلبوم محمد زارع ممانعت به عمل آورند اما با ایستادگی او و سایر مدیران شرکت موفق نشده اند. در همین مطلب هم روز چهارم مردادماه به عنوان زمان پخش آلبوم رو در و دیوار این شهر ۲ مطرح شد. محمد زارع هم صرفا نسبت به اشتراک گذاری این مطلب بسنده کرد. پس از پیگیری  از این مدیر شرکت پخش آلبوم مذکور، وی روز چهارم مرداد را به عنوان تاریخ قطعی پخش تایید کرد.

گفتنی است که در آلبوم رو در و دیوار این شهر ۲ چهره های مطرحی نظیر «امید حاجیلی»، «شهاب رمضان»، «امیرعلی بهادری»، «بهروز علیاری»، «محمد کاظمی»، «مسعود همایونی»، «کارن زیاری»، «زانیار خسروی» و «امیر یگانه» و… حضور دارند.

برای دانلود تیزر آلبوم جدید محمد زارع با نام رو درو دیوار این شهر ۲ کلیک کنید

برای دانلود دموی آلبوم جدید محمد زارع با نام رو درو دیوار این شهر ۲ کلیک کنید

 

 

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: