جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

حمید عسکری حرفه بازیگری خود را نیز دنبال می کند

حمید عسکری حرفه بازیگری خود را نیز دنبال می کند

پاپ موزیکپس از آنکه حمید عسکری از ورود به عرصه بازیگری و حضور در فیلم سینمایی «دو دوست» خبر داد، زمزمه هایی به گوش ‌رسید که وی بازی در یک فیلم دیگر را هم تجربه کرده است. انتشار عکس‌های سلفی او با بازیگران در فضای مجازی، این تصور را تقویت کرد. با او که این روزها علاوه بر فعالیت‌های سینمایی، خود را برای کنسرت ۲۹ مرداد در نمایشگاه بین المللی تهران آماده می‌کند، درباره این کنسرت، آلبوم جدید و البته بازیگری اش گپ زده ایم …

حمید عسکری حرفه بازیگری خود را نیز دنبال می کند

  • * چند ماه پیش خبر حضورت در یک فیلم سینمایی مطرح شد و گویا این روزها مشغول همکاری با یک پروژه سینمایی دیگر هستی. درست است؟

بله. این تجربه ی دوم من در زمینه بازیگری است. اولین تجربه‌ام فیلم «دو دوست» به کارگردانی محمد بانکی بود و فیلم «شانس، عشق، تصادف» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی «حسین فرح بخش»، تجربه ی دوم سینمایی من است که در هر دو فیلم نقش اول را ایفا کردم. از همکاری با آقایان حسین فرح بخش و محمد بانکی بسیار خوشحالم؛ چرا که این عزیزان جزو افراد موفق این عرصه هستند و کارهای بسیار خوبی ارائه کرده‌اند. از پیشنهاد این بزرگواران و اینکه کار با موفقیت انجام شد خرسندم.

  • * ظاهراً بازیگری را هم جدی گرفته‌ای!

صد در صد، من تمامی کارهایی که قصد انجامشان را دارم جدی می‌گیرم.

  • * یعنی ممکن است در آینده وقت و انرژی‌ای که برای موسیقی گذاشتی، برای بازیگری هم صرف کنی؟

قطعاً نمی توانم همان زمانی که برای موسیقی گذاشتم را برای بازیگری نیز صرف کنم. ولی به هر حال در حال تمرین هستم. در حقیقت من به تازگی قدم به عرصه ی سینما گذاشته‌ام و این مانند دورانی است که تازه وارد دنیای موسیقی شده بودم.

  • * پیشنهاداتی دیگری هم داشته ای؟

بله، در حال حاضر چهار پیشنهاد دیگر نیز برای بازی دارم که در حال بررسی آنها هستم و به احتمال زیاد طی دو هفته ی آینده قرارداد دو کار دیگر را نیز خواهم بست.

  • * اینکه سلبریتی هستی در پیشنهاداتی که دریافت می‌کنی اثرگذار است. اما شخصاً چه نظری درباره توانایی ات در بازیگری داری؟

بله قطعاً این مسئله مؤثر بوده است. من از سال ۸۶ به بعد، حدود چهارده پیشنهاد بازی را رد کردم که یکی از آنها فیلمی از آقای جیرانی بود که رسانه ای هم شد. «چهره بودن» در انتخاب من بی تاثیر نبوده است، اما باید این هم را در نظر بگیریم که به همه ی چهره ها این پیشنهاد ارائه  نمی‌شود.

اما در مورد بازیگری‌ام باید بگویم که راه زیادی برای پیمودن در پیش دارم تا بتوانم بطور حرفه ای بازی کنم. چرا که بازیگری، کاری بسیار دشوار و فنی است. لازم است از عزیزانی که در این راه به من اعتماد کردند سپاسگزاری کنم. قطعاً نقطه ی شروع کار برای هیچ انسانی خالی از ایراد نیست، علی الخصوص برای من که در این زمینه تخصصی ندارم. خودم احساس می‌کنم در کار دومم به مراتب بهتر از کار اول ظاهر شدم و این بدین معناست که این کار نیاز به آموزش بیشتر و کسب تجربه دارد و من اکنون در این مرحله به سر می‌برم.

  • * اینکه بعد از رد کردن پیشنهادهای قبلی، با این پروژه ها همکاری کردی، چه دلیلی دارد؟ چه چیزی تغییر کرده است؟

آن دوران، زمانی بود که باید وقت بیشتری صرف موسیقی می‌کردم و کارهای انجام نشده ی بسیاری داشتم. اما حالا در موسیقی به یک ثبات رسیده ام و اکثر کارهایی که باید انجام می‌دادم را انجام داده ام و احساس می‌کنم از لحاظ روحی و اعتماد به نفس در شرایط بهتری نسبت به آن زمان قرار دارم و راحت تر می‌توانم از عهده ی این کار بر بیایم.

  • * شش ماه از انتشار آلبوم «خوشبختی» گذشته است. تولید آلبوم جدید را شروع کرده ای؟

بله، من یک ماه پس از انتشار آلبوم «خوشبختی» مشغول کار سینمایی «دو دوست» شدم و عملاً در آن یک ماه فرصتی نداشتم. اما پس از آن بلافاصله کار روی آلبوم جدید را شروع کردم و به امید خدا اگر همه چیز خوب پیش برود، فکر می ‌کنم امسال آلبوم پنجم منتشر شود.

  • * عوامل تولید آلبوم جدید چه کسانی هستند؟

شهاب اکبری، پوریا حیدری، کوشان حداد و میلاد هاشمی کار تنظیم قطعات آلبوم را به عهده دارند. مهمترین تغییر ی که صورت گرفته، در بخش ترانه ها است و تفاوت آن با آلبوم قبلی این است که من در آلبوم جدید هیچ ترانه ای ننوشته ام و با ترانه سراهایی مشغول همکاری هستم که شاید چندان شناخته شده نباشند، اما کارهای فوق العاده ای دارند و اهل فن هستند.

  • * چه شد که پس از انتشار چهار آلبوم، بالاخره چنین تصمیمی گرفتی؟

من در هر برهه از زمان، با توجه به نیازم تصمیم می‌گیرم که از چه کسی و به چه صورتی در کارهایم استفاده کنم. نوع و شکل این آلبوم به صورتی است که احساس کردم از ترانه سراهای دیگر بیشتر می‌توانم کمک بگیرم. ضمن اینکه احساس کردم اگر خودم بخواهم این کار را بکنم، ممکن است به تکرار برسم.

  • * به نظرم این تصمیم مثبتی است. خیلی‌ها معتقدند ترانه بخشی از کارهای تو است که لازم است بیشتر روی آن کار کنی…

بله، قبول دارم و در مصاحبه‌های قبلی هم این را مطرح کردم که در قسمت ترانه ضعف های زیادی وجود داشت و این ضعف ها به طور کامل در آلبوم جدید برطرف شده، چرا که از ترانه سراهای بسیار خوبی کمک گرفته‌ام.

  • * چه برنامه ای برای کنسرت آینده در تهران دارید؟

۲۹ مرداد ماه، کنسرت در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد. تغییرات جالبی در تنظیم بعضی قطعات صورت گرفته است. همچنین از کنسرت قبلی شروع به عوض کردن Opening کنسرت‌ها کرده ایم. نکته ی دیگر اینکه من تا کنون چهار آلبوم رسمی منتشر کرده ام و قطعات زیادی از من به گوش مخاطبین رسیده است. به دلیل ازدیاد قطعات، برای اجرای همه آنها محدودیت زمانی وجود دارد. از این رو تصمیم گرفته ایم یک سری قطعاتی که مخاطبین علاقه‌مند به شنیدن آنها هستند اما در کنسرت‌های اخیر اجرا نشده و یا کمتر اجرا شده‌اند را در این کنسرت و برنامه های بعدی اجرا کنیم تا در هر کنسرت کنداکتور متفاوتی ارائه شود و ضمن ایجاد تنوع، رضایت مخاطبین را هم جلب کنیم.

  • * برنامه ی کنسرت‌های شهرستان‌ها هم مشخص شده است؟

بله، برنامه ریزی ها صورت گرفته و انشاالله بعد از ماه مبارک رمضان، در شهرهای مختلفی از جمله شیراز، زاهدان، بجنورد، تبریز، کرمان، ارومیه و بندرعباس روی صحنه خواهیم رفت. مجوزهای لازم برای این شهرها، یا صادر شده و یا در آستانه ی صدور است.

منبع: موسیقی ما
خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: