جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

واکنش ستارگان پسران جرسی به مقایسه با جاستین بیبر

واکنش ستارگان پسران جرسی به مقایسه با جاستین بیبر

پاپ موزیکجواد رهبر: ستارگان فیلم «پسران جرسی» به کارگردانی کلینت ایستوود از جاستین بیبر و موسیقی‌اش انتقاد کردند و این خواننده و آثارش را در ردهٔ کارهایی دانستند که خیلی زود از یادها محو می‌شوند …

واکنش ستارگان پسران جرسی به مقایسه با جاستین بیبر

در فیلم «پسران جرسی» اریک برگن و جان لوید یانگ نقش‌های اصلی را برعهده دارند؛ فیلم اقتباسی از نمایش موزیکال محبوبی دربارهٔ گروه دههٔ شصتی «فرانکی والی اند دِ فور سیزنز» است.

اریک برگن در پاسخ به مقایسهٔ موسیقی جاستین بیبر با ترانه‌های کلاسیک این گروه گفته: «فکر نکنم بیست سال دیگه کسی ترانه‌های جاستین بیبر رو بازخونی کنه. از ترانه‌های این گروه دهه‌ها گذشته اما هنوز پرطرفدارند. واقعیت این است که عمر ترانه‌های بزرگ بیشتر از خوانندگان آن‌هاست.»

حتی مقایسهٔ خلافکاری‌های بیبر با اعضای گروه دهه‌ٔ شصتی هم برای جان لوید یانگ، بازیگر نقش فرانکی والی در فیلم، قابل‌قبول نبوده: «اعضای این گروه افتادن زندان و روزهای سختی رو پشت سر گذاشتن. جاستین بیبر به خاطر رانندگی بعد از مصرف الکل چند ساعتی افتاده بازداشتگاه. همین. شاید بشود فرانکی را با ستارگان موسیقی هیپ-هاپ امروزی مقایسه کرد چون به هر حال همه به سختی بزرگ شده‌اند و با موسیقی به اوج موفقیت رسیده‌اند.»

نمایش فیلم «پسران جرسی» از روز ۲۰ ژوئن شروع شده است.

منبع: موزیک نیوز
خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: