جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

کنسرت حمید عسکری با قطعات جدید در سالن میلاد برگزار می شود

کنسرت حمید عسکری با قطعات جدید در سالن میلاد برگزار می شود

پاپ موزیک – «حمید عسکری» روز ۲۹ مردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با مخاطبان خود دیدار خواهد کرد. این کنسرت طی دو سانس و توسط موسسه «سل فا» به مدیریت «مجید طوسی» برگزار خواهد شد …

کنسرت حمید عسکری با قطعات جدید در سالن میلاد

حمید عسکری در این کنسرت با قطعات جدید روی صحنه خواهد رفت و همچنین تنظیم آثار خاطره انگیز او هم متفاوت خواهند بود. اجرای قطعات آلبوم خوشبختی هم که زمستان سال گذشته به بازار عرضه شد یکی از بخش های اصلی کنداکتور کنسرت است. خواننده آلبوم «خوشبختی» این روزها به همراه عوامل برگزاری مشغول هماهنگی و برنامه ریزی است. زیرا شنیده ها حکایت از آن دارد که او برای کنسرت پیش روی خود برنامه های متفاوتی را تدارک دیده است.

همچنین با ابتکار شرکت سل فا برخی از بلیت های این برنامه با قیمتی پایین تر به مخاطبان ارائه خواهد شد. مسئولین این شرکت، بهای شش صندلی سمت از چپ و راست هر ردیف را ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش داده اند. دلیل این تصمیم که برای نخستین بار در میان کنسرت های پاپ پایتخت اتخاذ شده است هم دید ضعیف این صندلی ها نسبت به استیج بوده است.

از سوی دیگر پس از اتمام مراحل فیلمبرداری فیلم سینمایی «دو دوست» با بازی حمید عسکری زمزمه هایی مبنی بر حضور وی در یک پروژه سینمایی دیگر هم شنیده می شود. حتی برخی رسانه ها اعلام کرده اند که این خواننده در حال تجربه دومین حضور سینمایی خود است.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: