جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

عکس ها و نقل قول های سلطان راک اند رول

عکس ها و نقل قول های سلطان راک اند رول

پاپ موزیک –  الویس پریسلی، خوانندهٔ آمریکایی ملقب به «سلطان راک اند رول» ۱۷ آگوست ۱۹۷۷ در ۴۲ سالگی به دلیل حمله‌ٔ قلبی درگذشت. سایت نشریهٔ «هالیوود ریپورتر» به همین بهانه مجموعه‌ای از عکس‌های الویس منتشر کرده که تا به امروز دیده نشده‌اند. در این مطلب ده عکس منتخب از این مجموعه را در کنار ده نقل قول از او می‌آوریم

عکس ها و نقل قول های سلطان راک اند رول الویس پریسلی، خوانندهٔ آمریکایی

  •  بعضی‌ها با پاهایشان روی زمین ضرب می‌گیرند، بعضی‌ها با بشکن زدن به ریتم می‌رسند و بعضی‌ها هم به عقب و جلو می‌روند. به گمانم من به نوعی همه‌ٔ این کارها را با هم انجام می‌دهم.
  • محبوب‌ترین بخش من از صنعت موسیقی کنسرت‌های زنده‌ است. کنسرت زنده به نظرم به خاطر انرژی‌ای که از سوی جمعیت و حضور روی صحنه ایجاد می‌شود، هیجان‌انگیز است. گاهی روی صحنه احساس می‌کنم چیزی نمانده که قلبم منفجر شود.
  • دلم می‌خواهد مردم را سرگرم کنم. سراسر زندگی من در این خلاصه می‌شود. تا نفس آخر.
  • روی اوربیسون بزرگ‌ترین خوانندهٔ جهان است.
  • هوای هواداران‌ات را داشته باش و آن‌ها هم حتماً هوای تو را خواهند داشت.
  • ریتم چیزی‌ست که یا داری یا آن را نداری اما وقتی ریتم داری، آن را به طور کامل داری.
  • (درباره‌ٔ به شهرت رسیدن) راست‌اش را بخواهید، همه چیز اتفاقی پیش آمد. یک‌بار من و پدرم حسابی به ماجرا خندیدیم. او به من نگاه کرد و گفت «اِل، یه دفعه چی شد؟ آخرین چیزی که یادم می‌آد این بود که من در کارخانهٔ ساخت قوطی کنسرو کار می‌کردم و تو رانندهٔ کامیون بودی.» هنوز هم من و او چنین احساسی نسبت به ماجرا داریم. کل ماجرا هنوز هم ما را شگفت‌زده می‌کند.
  • طی ده دوازده سال گذشته صنعت موسیقی از هر نظر پیشرفت کرده، گروه‌های تازه‌ای مثل بیتلز و بردز هم آمده‌اند که از آن‌ها خوشم می‌آید. هر کسی آمده و چیزی به موسیقی افزوده اما موسیقی ما در ریشه به گاسپل و آر اند بی می‌رسد.
  • (وقتی از او پرسیده بودند صدای او شبیه به چه کسی است) صدای من شبیه به هیچ خوانندهٔ دیگری نیست.
  • (وقتی از او پرسیده بودند چه سبک از موسیقی می‌خواند) به همه‌ٔ سبک‌های موسیقی می‌خوانم.

 

 عکس ها و نقل قول های سلطان راک اند رول 

 

  عکس ها و نقل قول های سلطان راک اند رول

عکس ها و نقل قول های سلطان راک اند رول  عکس ها و نقل قول های سلطان راک اند رول

عکس ها و نقل قول های سلطان راک اند رول  عکس ها و نقل قول های سلطان راک اند رول

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
مصطفی می گويد: پاسخ دادن

سلام
من تمام عمرم موسیقی گوش دادم، ساده و تاپ، خواننده معمولی و اعجوبه موسیقی ولی هیچ صدایی مثل صدای الویس من به نشاط و حس زندگی را منتقل نکرد، نمی دونم مثال خوبی باشه یا نه ولی خواننده های که امروز معروف میشن اگه زن باشن به دلیل زیبایی و اگه مرد باشن یه مدت روی بورسن اما یه خواننده که چهل سال از مرگش میگذره و تو اوج محبوبیت است رو چه اسمی می توان گذاشت، خواننده که دو تا آهنگ می خونه توش هزارتا حرف رکیک وجود داره ولی یکی مثل الویس که بیشتر از ششصد آهنگ داره یک کلمه نامربوط و غیر اخلاقی تو آثارش نمی بینی و همین دلایله که الویس محبوب ترین و به نظر شخصی خودم بهترین خواننده کل تاریخ هست و باقی میمونه.

ارسال دیدگاه: