جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

غلامعلی پورعطایی در بیمارستان

غلامعلی پورعطایی در بیمارستان

پاپ موزیک – غلامعلی پورعطایی که چندی پیش دچار بیماری عفونت ریه و سنگ صفرا شد، همچنان در بیمارستان امام رضا (ع) بستری است.

غلامعلی پورعطایی نوازنده دوتار و خواننده آوازهای عارفانه و عاشقانه خراسان است که این روزها حال خوبی ندارد و پس از گذراندن دوره‌ای بیماری در منزلش در تربت جام، به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شده است.

طی چند ماه گذشته این هنرمند پیشکسوت از سردردهای عجیب و دردی که دقیقا نمی‌دانست چیست، رنج می‌برد و در منزلش با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد؛ تا اینکه پس از انتشار خبر بیماری این دوتارنواز و خواننده خراسان، نهاد ریاست‌جمهوری شرایطی فراهم کرد تا او در بخش VIP بیمارستان امام رضا(ع) در شهر مشهد بستری شود.

غلامعلی پورعطایی در بیمارستان

حالا که حدود یک هفته از بستری شدن پورعطایی در بیمارستان می‌گذرد، پسر او درباره آخرین وضعیت پدرش به خبرنگار ایسنا میگوید: حال پدرم خیلی خوب نیست. او بسیار لاغر و ضعیف شده است و همچنان از بیماری رنج می‌برد.

غلامعلی پورعطایی در بیمارستان

هادی پورعطایی اضافه کرد: پدرم علاوه بر عفونت ریه و سنگ صفرا، گویا از ناحیه کمر و گردن هم دچار شکستگی هستند و امیدوارم زودتر بهبود پیدا کنند.

او درباره حمایت مسئولان از پدرش نیز گفت: نهاد ریاست‌جمهوری لطف زیادی به پدر من کرد و او را در بخش ویژه بیمارستان بستری کردند اما از آنجا که بخش VIP مربوط به بیماران قلبی است، هم‌اکنون او در بخش دیگری مراقبت می‌شود اما با این حال از نهاد ریاست‌جمهوری تقریبا هر روز تماس می‌گیرند و جویای حال پدرم هستند و ما کمال تشگر را از آنها داریم. اما علی‌رغم این حمایت‌ها نهادی مثل خانه موسیقی خم به ابرو نیاورد و حتی یک تماس هم نگرفت.

غلامعلی پورعطایی هنرمند پپیشکسوت و یکی از نوازنده‌های مهم دوتار خراسان است. او علاوه‌ بر اجرا در شهرهای مختلف ایران، صدای دوتار را به گوش بسیاری از جهانیان هم رسانده است. در خیلی از فیلم‌ها و سریال‌ها هم ساز زده و از جمله با بهرام بیضایی و واروژ کریم‌مسیحی همکاری کرده است. «نوایی نوایی» از آثار شناخته‌شده او محسوب می‌شود.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: