جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

تصاویر کنسرت گروه کامنت

پاپ موزیک –  کنسرت گروه «کامنت» در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار شد. اعضای این گروه طی دو سانس گلچینی از قطعات آلبوم «رفته از دست» و آثار خاطره انگیز خود را در کنار مخاطبان زمزمه کردند. تا پیش از این تالار «فارابی» دانشگاه هنر میزبان کنسرت های کامنت بود ولی برای آنهار برای اولین بار در اریکه ایرانیان روی صحنه رفتند. انتشار خبر برگزاری برنامه کامنت در این سالن در ابتدا تعجب برانگیز بود اما استقبال بسیار خوب مخاطبان نشان داد که آنها توان اجرای برنامه در سالن های بزرگتر را هم دارند. به دلیل اینکه بلیت های هر دو سانس کنسرت ۱۱ مهر گروه در مدت کمتر از ۲۴ ساعت به اتمام رسید.

تصاویر کنسرت گروه کامنت

در بدو ورود به سالن گستردگی طیف سنی مخاطبان بیش از هر چیز مورد توجه قرار می گرفت. گروه کامنت با آلبوم رفته از دست توانست شنوندگانی از سنین و اقشار مختلف را به سمت خود جذب کند و صرفا مخاطبان خاص یا تین ایج را هدف خود قرار نداده بود. پس از پخش یک تیزر، «کیان پورتراب» (وکال و گیتار)، «نیما رمضان» (گیتار الکتریک)، «اشکان آبرون» (کیبورد)، «آرین کشیشی» (گیتار بیس) و «بردیا امیری» (درامز) روی صحنه حاضر شدند. پس از تشویق های بی وقفه حاضرین سرانجام شب دوستداران موسیقی راک با قطعه «رفته از دست» آغاز شد. در ادامه قطعات «به فکر»، «ستاره ها»، «هی تو» و «دایره ها» یکی پس از دیگری در سالن شنیده شدند.

بر خلاف برخی کنسرت های پاپ که قطعات شش و هشت تعیین کننده میزان هیجان حاضرین است در کنسرت گروه کامنت، سولوها و اکت های اعضای گروه حاضرین را به وجد می آورد. کامنتی ها که همگی از مطرح ترین نوازنده های موسیقی کشور هستند در طول برنامه انرژی بالایی داشتند.  در ادامه هم قطعات «فرشته مرگ»، «میریم بالاتر»، «نگاه من»، «برگشت»، «اطراف ما»، «درخت»، «نمی ایستم»، «از جنس دیروز»، «با مسیر باد ۱»، «با مسیر باد ۲»، «لحظه ها» و «می تونی» با همخوانی حضار در سالن اجرا شد. اجرای مجدد قطعه با مسیر باد ۲ که طرفداران زیادی داشت بخش دیگری از این برنامه بود.

کیان پورتراب در بخشی از برنامه گفت:«  ما در آلبوم هایمان هیچ وقت به کوالیتی آکوستیک مشخصی نمی رسیدیم که این اتفاق بزرگ ترین درد ما بود اما «آرش پاکزاد»  در آلبوم «رفته از دست» برای رسیدن به این کوالیتی تلاش کرد که واقعا از او ممنونم.» خواننده کامنت همچنین درباره قطعه می تونی هم این نکته را عنوان کرد:««می تونی» قطعه پایانی آلبوم اول ما است که واقعا شعر و ملودی آن را خیلی دوست دارم و فکر می کنم می تواند آهنگ انتهایی و پایانی هرچیزی باشد.»
طی هفته های اخیر موزیسین های مختلفی با اشتراک گذاری خبر و عکس های مربوط به کنسرت کامنت، حمایت خود از این گروه را اعلام کرده بودند. از این رو «مهدی یراحی»، «هومن نامداری»، «شهاب رمضان»، «میلاد درخشانی»، «فرزاد فخرالدینی»، «آرون حسینی»، «دارا دارایی»، «علی بیرنگ»، «شایان فتحی»، «سامان وندادی» و «آرش پاکزاد» به عنوان مهمانان ویژه در سالن حضور داشتند.
گفتنی است که این کنسرت به همت شرکت «هامین گستر آریا» به مدیریت «سیدعلی میرمحمدی» و با همکاری موسسه «آوای سوته دلان» به مدیریت «مهدی میرزاباقریان» روی صحنه رفت. اجرای گروه کامنت برای روز ۱۷ مهرماه و دو سانس تمدید شده است که مخاطبان می توانند نسبت به تهیه بلیت های آن برنامه اقدام نمایند.

“وحید لشکری”

برای دانلود آلبوم گروه کامنت به نام رفته از دست کلیک کنید.

تصاویر کنسرت گروه کامنت  تصاویر کنسرت گروه کامنت

تصاویر کنسرت گروه کامنت  تصاویر کنسرت گروه کامنت

تصاویر کنسرت گروه کامنت  تصاویر کنسرت گروه کامنت تصاویر کنسرت گروه کامنت تصاویر کنسرت گروه کامنت

تصاویر کنسرت گروه کامنت  تصاویر کنسرت گروه کامنت

تصاویر کنسرت گروه کامنت  تصاویر کنسرت گروه کامنت

تصاویر کنسرت گروه کامنت

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
Mojtaba می گويد: پاسخ دادن

Hesse khobi be adam dast mide… vaghti mosice rock to iran ba in mazamin ejra mishe merc

ارسال دیدگاه: