جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

کارگردان دوازده سال بردگی تقدیر می شود

کارگردان دوازده سال بردگی تقدیر می شود

پاپ موزیک –  استیو مک کویین کارگردان بریتانیایی فیلم «۱۲ سال بردگی» با دریافت جایزه دستاورد اروپایی از جوایز سینمای جهان که از سوی آکادمی فیلم اروپا اهدا می شود، مورد قدردانی قرار می‌گیرد.

این جایزه در ماه دسامبر به مک کویین که موفق شد جایزه بهترین فیلم اسکار را برای«۱۲ سال بردگی» از آن خود کند، اهدا می شود.

کارگردان دوازده سال بردگی تقدیر می شود

مک کویین پیش از این با فیلم «گرسنه» نیز جایزه کشف اروپایی را برده و برای فیلم «شرم» جایزه فیلم اروپا را برای فیلمبرداری و تدوین برده است.

این کارگردان که برای فیلم «۱۲ سال بردگی» نامزد دریافت جوایز متعددی شد، در حال کار برای ساخت یک درام درباره زندگی سیاهان برایتون برای شبکه بی‌بی‌سی است.

کارگردان ۴۴ ساله که جایزه بهترین کارگردانی بفتا را نیز برده، زاده لندن است و اکنون در آمستردام زندگی می کند. او ابتدا به عنوان هنرمندی در عرصه ویدئو به شهرت رسید و در سال ۱۹۹۹ جایزه ترنر را دریافت کرد.

کار اصلی او در زمینه فیلمسازی در سال ۲۰۰۸ با ساخت «گرسنه» درباره بحران غذایی ایرلند شمالی شروع شد و در سال ۲۰۱۱ با فیلم «شرم» هر دو با بازی مایکل فاسبندر ادامه یافت. با این حال نام استیو مک کویین با ساخت «۱۲ سال بردگی» جهانی شد.

این درام تاریخی ۱۲ سال بردگی ساومون نورثاپ را که یک سیاه آزاد بود ولی ربوده شد و به عنوان برده فروخته شد، را تصویر می کند.

 

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: