جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

تهیه کنندگی فرامرز قریبیان در اولین فیلم بلند سام قریبیان

تهیه کنندگی فرامرز قریبیان در اولین فیلم بلند سام قریبیان

پاپ موزیک – «۳۶۰ درجه» عنوان اولین فیلم بلند سام قریبیان است که فرامرز قریبیان تهیه کنندگی نخستین فیلم فرزندش را بر عهده دارد.

“فرامرز قریبیان” تهیه‌کننده فیلم سینمایی “۳۶۰درجه”در گفتگویی در خصوص اولین فیلم پسرش سام گفت : “سام” به دلیل این که پسر من است، کارگردان نشده ؛ بلکه او در این رشته تحصیل کرده و مدرک کارشناسی کارگردانی را گرفته است، البته گاهی اوقات در زمان فراغت بازیگری هم کرده ولی هرگز تصمیم به ادامه‌ی بازیگری به صورت حرفه‌ای ندارد و کارگردانی را ترجیح می‌دهد.

تهیه کنندگی فرامرز قریبیان در اولین فیلم بلند سام قریبیان

کارگردان “گناهکاران” ادامه داد: “۳۶۰ درجه” یک قصه‌ی بسیار خوب و جذابی در ژانر پلیسی دارد، البته به دلیل علاقه‌ی خود من و سام به این نوع سبک در سینما، این راه را انتخاب کردیم و قصد احیاء این نوع ژانر را در سینمای ایران داریم.

قریبیان بیان کرد: انتخاب این اثر با نام “۳۶۰ درجه” به این دلیل است که جوانی با سابقه خلافکاری تصمیم می‌گیرد که دیگر خلافی انجام ندهد، اما با پاپوش درست کردن او را به زندان می‌اندازند و بعد از گذشت ۳ سال از زندان آزاد می‌شود و با پیگیری علت به زندان افتادنش دوباره در این مسیر کارش به زندان کشیده می‌شود و چون آغاز و پایان فیلم با زندان است، “۳۶۰ درجه” را برای آن انتخاب کردیم.

وی افزود: این اثر را برای سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنیم و مطمئنم فیلم خوبی خواهد شد و حتی این اثر بهتراز “گناهکاران” مورد توجه منتقدان قرار خواهد گرفت.

این تهیه‌کننده در خصوص بازدید “محمد احسانی” مدیرکل نظارت و ارزشیابی از پشت صحنه‌ی آثار در حال تولید اظهار داشت: به عقیده‌ی من بازدید “محمد احسانی” کار مثبتی است و البته با ورود “حجت‌الله ایوبی” خیلی از مسائل تغییر کرده و تشکیل خود سازمان سینمایی هم اتفاق بسیار خوبی بود و به گمانم همین حمایت‌ها می‌تواند سینمای ایران را خیلی سریع‌تر جلو ببرد.

فیلمبرداری فیلم سام قریبیان با عنوان «۳۶۰ درجه» صبح روز جمعه ۲۵ مهرماه با حضور فرامرز قریبیان کارگردان و بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در لوکیشینی در بوستان ولایت آغاز شد و فرامرز قریبیان نخستین پلان این فیلم را کارگردانی کرد.
نخستین سکانس این فیلم در یک روز بارانی با حضور عوامل اصلی و بازیگران فیلمبرداری شد. بهاره رهنما و میلاد کی‌مرام بازیگرانی هستند که در نخستین روز فیلمبرداری جلوی دوربین کوهیار کلاری رفتند.

«۳۶۰ درجه» از مضمونی اجتماعی برخوردار است و اولین فیلم بلند سام قریبیان در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران خواهد شد.

سام قریبیان پیش از این نگارش فیلمنامه فیلم «گناهکاران» به کارگردانی پدرش را بر عهده داشته و او جز کارگردانانی است که سال‌ها در خارج از ایران در شاخه فیلمنامه نویسی فعالیت داشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: راز و رمز حقیقی جهان در آن چیزی است که آشکار است، نه پنهان.

بازیگران: (به ترتیب حروف الفبا) امیر آقایی، ناصر آقایی، حبیب اسماعیلی، پریناز ایزدیار، میترا حجار، رضا رویگری، بهاره رهنما، حسین سلیمانی، سام قریبیان، احسان کرمی، بابک کریمی، میلاد کی مرام، علیرضا محمدی، حامد مدرس.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سام قریبیان، تهیه کننده: فرامرز قریبیان، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، تدوین: بهرام دهقانی، موسیقی: آرمان موسی پور، صدابردار سر صحنه و صداگذاری: پرویز آبنار، مدیرتولید: حسن مصطفوی، طراح چهره پردازی: مهین نویدی، طراح صحنه: سیامک کاری نژاد، طراح لباس: فرحناز نادری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فروزان جلالی، گروه کارگردانی: حمیدرضا بیدگل، رویا بابا بیگی، منشی صحنه: سیمین آزادی، طراح جلوه های ویژه : اصغر پورهاجریان، طراح جلوه های تصویری : محمد خاکزاد، طراح حرکات بدلکاری: ارشا اقدسی-گروه۱۳، اجرای گریم: دانیال حقیقت- فاطمه سادات شیرازی-حامد علی بخشی- سیاوش میرواحدی، طراح مو: علی اعرابی، مدیر تدارکات: مهدی منیری، دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح، گروه فیلمبرداری: سام سلیمانی-احسان نادری-محمد زهی، دستیار صدا: آرش نجفیان، گروه صحنه: امید نجومی علی جعفر، دستیار لباس: راضیه عسگری-غزاله صالحی، گروه تدارکات: امیرسعید قهرمانی، عباس شاطری، علیرضا پورعرب، طراح سایت و پوستر: علی جدیدی، مشاور رسانه ای و روابط عمومی: سام بهشتی، عکاس: مریم تخت کشیان با تشکر از احمد رضا شجاعی.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: