جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

خواننده ای که عکس پسرم را در آی سی یو منتشر کرد نمی بخشم

خواننده ای که عکس پسرم را در آی سی یو منتشر کرد نمی بخشم

پاپ موزیکمادر مرتضی پاشایی : من آن خواننده که عکس پسرم را در آی سی یو منتشر کرد نمی بخشم …

خواننده ای که عکس پسرم را در آی سی یو منتشر کرد نمی بخشم

این خواننده که بیش از یک سال با سرطان معده دست و پنجه نرم می‌کرد، دقایقی پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تهران پس از قطع کامل علائم حیاتی دار فانی را وداع گفت.

در این بین پدر مرتضی پاشایی نیز گفت: «۱۵ آبان ماه سال گذشته بود که متوجه شدیم و سریعاً اقدام کردیم و ۲۱آبان ماه هم در بیمارستان «نیکان» مرتضی تحت عمل جراحی قرار گرفت. متاسفانه کمی دیر متوجه شدیم ولی لحظه‌ای درنگ نکردیم و خود مرتضی هم با ‌‌نهایت قدرت سعی کرد بتواند بیماری‌اش را شکست دهد.»

وی در حالی که اوضاع نامساعدی داشت ادامه داد: «هر وقت قطعه «عصر پاییزی» مرتضی را می‌شنوم، یاد خاطراتی می‌افتم که نمی‌شود گفت خاطرات خوب یا بد. این قطعه را که می‌شنوم، به فکر فرو می‌روم.»

وی درباره سفری که به خواسته مرتضی پاشایی در محرم امسال برای پدر و مادرش به کربلا صورت گرفت نیز گفت: «هفته پیش در کربلا، من دست بر قضا یک دقیقه مانده به اذان مغرب رفتم سرداب حضرت ابوالفضل العباس، در باز شد و آنجا دیدم یک آقای روحانی منتظر کسی است که اذان را بگوید. بلندگو را برای من آوردند، تکبیر و اذان را گفتم و در پایان گفتم پنج مرتبه آیه «امن یجیب» را بخوانید و برای «مرتضی پاشایی» که دوستش دارید دعا کنید و در سرداب حضرت ابوالفضل العباس همه دعا برای سلامتی مرتضی کردند وقتی شروع به خواند نماز فرادا‌یم کردم یکسری از ایرانی‌ها دورم جمع شدند و پرسیدند که مرتضی را از کجا می‌شناسم. من هم گفتم که پدرش هستم، برایش دعا کنید که به حق حضرت ابوالفضل انشاالله شفای عاجل بگیرد.»

در این بین مادر پاشایی نیز ضمن گلایه از برخی چهره‌ها از انتشار عکسی که در روزهای گذشته روی صفحه شخصی یکی از خواننده‌ها منتشر شد گفت: «برای برخی از این دوستان واقعا متاسفم که فقط برای خودنمایی آن عکس را منتشر کردند. هرگز نمی‌توانم ببخشم کسی را که در این شرایط عکس پسرم را در آن حالت بد و روی تخت آی سی یو منتشر کرده است.

در روزهایی که این هنرمند در بستر بیماری بود چهره‌های زیادی در تکاپو بودند که بتوانند شرایط را در بهترین حالت ممکن برای این هنرمند و خانواده‌اش مهیا سازند و قطعاً باید از زحمات آن‌ها به شکلی ویژه تقدیر نمود. افرادی چون مهدی کُرد، پیمان عیسی‌زاده، انوشیروان تربتی، عباس کُرد، محمد علیزاده، روزبه نعمت اللهی، شهرام شکوهی، یاحا کاشانی، میلاد ترابی، محمد حسین توتونچیان، محمود گل محمدی، امید جهان، پرسنل بیمارستان بهمن، دکتر حسن توکلی و… .

نکته ی مهمی که خانواده و نزدیکان پاشایی به آن تأکید داشتند این بود که هواداران این هنرمند فقید و سایر مخاطبین، از حضور جلوی درب بیمارستان بهمن اکیداً خودداری کنند.

مراسم تشییع پیکر این موزیسین محبوب، صبح روز یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ از مقابل تالار وحدت تهران انجام خواهد شد.

ضمن تسلیت به خانواده پاشایی و دوستداران این خواننده و البته جامعه موسیقی کشور، ازدرگاه خداوند منان برای این هنرمند که خاطرات زیبایی را در ذهن خیلی‌ها با صدایش به ارمغان آورد، آرزوی آرامش و آمرزش دارد.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
مصطفی می گويد: پاسخ دادن

سلام من کسی نیستم که این حرف را بتوانم به زبان بیاورم ولی باید گفت که حتی خداوند هم مرتضی پاشایی را دوست داشت که در چنین روز و در چنین ماهی از دنیا بردش انشالله که روحش شاد و در آرامش باشد و خداوند صبر به خانوادهش بدهد.

آرشام می گويد: پاسخ دادن

نه،نه! نباید عشقم میمرد…چرا هر کی خوبه میره ؟؟؟ 🙁

مهسا می گويد: پاسخ دادن

ارشام جان ادمای خوب و فرشته ها رو زمین نمیمونن خدا اونارو می افرینه اگر لازمش داشته باشه میبره پیش خودش

سارا حسین پور می گويد: پاسخ دادن

امروز ۲۳روزه که نیستی،صدای قشنگت تو گوشمه اما الان دیگه صداتو با دلتنگی گوش میدم،بغضی که هیچوقت آروم نمیشه،منتظر قول آقای کرد هستیم،تا آلبوم جدیدت رو بهمون هدیه کنه،تا بازم تو نت بزنیم دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی…..
خوشبحالت که رفتی و آروم خوابیدی،ولی نمیدونم که قراره جواب دل پراز بغض و گریه مارو بده،شاید باآلبوم جدیدت آروم شیم،خوشبحالت خوشبحالت که تااینحد مهرت به دل دوستات هست،که اینطور همه دلتنگتن،دلم میخواد یه عالم بنویسم تا آروم شم،تا گلایه کنم ازین مردم ناسپاس،یه سری آدم که با بیخردی محض حرفهایی رو به زبون میارن که زخم دل امثال ما خاطرخواهاتو تازه میکنه،کاش یاد بگیریم یکم،فقط یذره این بی فکریها رو کنار بذاریم،حیف ازینهمه بیخردی
چقدر تو دلمون کاش داریم،کاش بودی،کاش نمیرفتی،کاش مریض نمیشدی،کاش ناامید نمیشدیم،کاش تختت باسلامتیت خالی میشد نه با رفتنت…….
کاش کاش کاش………
خدایا خوب عزیزتریناتو گلچین میکنی و میبری،فقط اینکه خوب عزیزی رو بردی،هواشو داشته باش خداجونم،خداجونم یه کاری کن مادر و پدر مرتضی و طرفداراش و دوستاش هم یکم دلشون آروم بگیره.
مرتضی آروم و بی دغدغه بخواب،همه ی طرفدارات یه روز بازم میان به کنسرتت.
فقط امیدوارم اینقد خوب باشیم که بتونیم اونجا بیایم تو کنسرتت.
یکی هست که تا ابد هست………

محمد می گويد: پاسخ دادن

خداشاهده جمله ی اخرت نابودم کرد‏_‏‏”همه طرفدارات یه روز میان کنسرتت‏”دارم با بغضو هق هق این جمله رو می نویسم.

اميررضا می گويد: پاسخ دادن

اخ ک دلم خ واسش تنگ شده!کنسرتش هم رفته بودم خدابیامرزدت مرد

پریسا می گويد: پاسخ دادن

خدالعنتش کنه کسی که این عکسارومنتشرکرد.مرتضی جان کجایی؟میدونم که میدونی دل ماخانواده خاصت خیلی برات تنگ شده.واقعامعنی این جمله رودرک میکنم که میگن خدافرشته هاروزودمیبره پیش خودش.

حورا می گويد: پاسخ دادن

من فدای نجابت چشمات آقای خاص عزیز ایران

پوریا می گويد: پاسخ دادن

مرتضی خیلی عزیزی همه واست ارامشو میطلبیم ازخدا..خیلی خیلی دوست داریم…! بزرگترین هنرمندکشور…!

ارسال دیدگاه: