جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

اعلام نامزدهای جایزه گرمی ۲۰۱۴

اعلام نامزدهای جایزه گرمی 2014

پاپ موزیک – نامزدهای ۸۳ رشته جایزه گرمی اعلام شدند، از جمله رشته وورد میوزیک و هیچ نامی از هنرمندان ایرانی در این دوره از جایزه گرمی دیده نمی‌شود. حافظ ناظری، فرزند شهرام ناظری، پیش بینی کرده بود که نامزد گرمی خواهد شد، اما خبری از آلبوم «بعد یازدهم» اثر حافظ ناظری در میان نامزد‌ها نیست. جالب اینکه تولیدکننده این آلبوم، دیوید فراست برای آلبوم دیگری نامزد گرمی شده است. فراست در بخش بهترین مدیر تولید آلبوم کلاسیک برای اثری از ریکاردو موتی نامزد گرمی شده است.

اعلام نامزدهای جایزه گرمی ۲۰۱۴

حافظ ناظری در واکنش به اعلام نامزدهای جایزه گرمی در صفحه شخصی‌اش نوشته است: «امروز یک احساسی درونم مُرد. تا اونجا که به موسیقی و رأی هنرمندان مربوط بود با افتخار و بالاترین تعداد درهفت شاخه یکه تاز بودیم، ولی اونجایی که سیاست وسط آمد همه رو به عنوان یک ایرانی باختیم. واقعأ متأسفم وبسیار بسیار شرمندهٔ این همه عشق، محبت واعتقاد شما عزیزانم شدم.»
اما در بخش وورد میوزیک انیوشکا شانکار (دختر راوی شانکار) و سرجیو مندس (هنرمند مشهور برزیلی) در کنار تومانی دیاباته، آنجلیکا کیدجو و لویئس کونته نامزد دریافت گرمی هستند. حافظ ناظری که پیش از این اعلام کرده بود اثرش به ۶ بخش از جایزه گرمی راه یافته در هیچ کدام از ۸۳ بخش جایزه گرمی نامزد نشده است.
امسال، درخشان‌ترین چهره‌ی نامزدشده در این جایزه «سم اسمیت» خواننده و ترانه‌سرای ۲۲ ساله‌ی انگلیسی است که در شش بخش نامزد شده است. «بیانسه» خواننده و بازیگر آمریکایی نیز در شش بخش، نامزد «گرمی» شده و به‌عنوان نخستین زنی که در تاریخ این جوایز، بیشترین تعداد نامزدی را از آن خود کرده، شناخته می‌شود. پس از این دو، «ایگی ایزالی» نامزدی چهار بخش را کسب کرده است.
«سم اسمیت» نیز با آلبوم «در ساعت تنهایی» نامزد بخش بهترین آلبوم سال شده است. «فارل ویلیامز»، «بیانسه»، «بک» و «اد شیران» رقبای او در این بخش هستند. نام این خواننده همچنین در بخش‌های ترانه برگزیده سال، بهترین رکورد سال، بهترین هنرمند نوپا، بهترین اجرای سولوی پاپ و بهترین آلبوم باکلام پاپ به‌چشم می‌خورد.
به گزارش هالیوود ریپورتر، «تیلر سوییفت» ۲۴ ساله که از معروف‌ترین خوانندگان آمریکایی است، در سه بخش بهترین ترانه سال، رکورد سال و بهترین اجرای سولوی پاپ با «اسمیت» رقابت می‌کند.
از دیگر خوانندگانی که نام‌شان در این فهرست بارها تکرار شده، «فارل ویلیامز» است که در سه بخش آلبوم سال، بهترین موسیقی – ویدئو و بهترین اجرای سولوی پاپ با آلبوم «شاد» نامزد شده است.
«ایگی آزالی» در بخش‌های بهترین رکوردهای سال، بهترین هنرمند نوپا، بهترین اجرای گروهی پاپ و بهترین آلبوم رپ نامزد دریافت «گرمی» امسال شد. در بخش بهترین اجرای گروهی پاپ «کُلد پلی»، «کریستینا ایگویلرا»، «جسی‌ جی» و «کیتی پری» با گروهی که همراهی‌شان می‌کردند، در مقابل «آزالی» مبازره می‌کنند.
در بخش بهترین آلبوم موسیقی کانتری نام «دیرکس بنتلی»، «اریک چرچ»، «برندی کلارک»، «میراندا لمبرک» و «لی آن ووماک» به‌عنوان نامزدهای این دوره معرفی شدند. «میراندا لمبرک» در بخش بهترین اجرای سولوی موسیقی کانتری و اجرای گروهی همین سبک هم نامزد شده است.
نام «اِمینم» خواننده معروف آمریکایی در بخش‌های مربوط به موسیقی رپ خودنمایی می‌کند. او در سه بخش بهترین اجرای رپ، بهترین آلبوم موسیقی رپ و بهترین موسیقی ترکیبی رپ / سانگ نامزد شده است.
در بخش‌های مرتبط با موسیقی فیلم، نام انیمیشن پرفروش «منجمد» بیش از دیگر فیلم‌های معروف به چشم می‌خورد. در بخش بهترین ترانه نوشته‌شده برای رسانه‌های تصویری، «منجمد» با «هابیت»، «او»، «گلن کمپبل» و «فیلم لگو» رقابت می‌کند.
در بخش‌های بهترین قطعه رسانه‌های تصویری نیز نام فیلم‌های پرفروشی مانند «دختر گمشده» به کارگردانی «دیوید فینچر»، «کلاهبرداری آمریکایی» ساخته «دیوید او راسل»، «گرگ وال‌استریت» اثری از «مارتین اسکورسیزی»، «هتل بزرگ بوداپست» به کارگردانی «وس اندرسون»، «نجات آقای بنکس» کاری از «جان لی هنکاک» و «جاذبه» فیلم اسکاری «آلفونسو کوارون» به چشم می‌خورد.
مراسم سالانه اعطای جوایز گرمی روز ۲۶ ژانویه در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: