جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

انتشار آخرین آلبوم مرتضی پاشایی قبل از عید نوروز

انتشار آخرین آلبوم مرتضی پاشایی قبل از عید نوروز

پاپ موزیک – مدیر برنامه‌ها و تهیه‌کننده آثار «مرتضی پاشایی»، که پس از فوت دلخراش این خواننده در هیچ رسانه‌ای حاضر به گفتگو نشده بود و درباره تمام حواشی بوجود آمده سکوت اختیار کرده بود، در نخستین گفت‌وگوی رسمی خود درباره اتفاقات و اظهار نظرهای انجام شده سخن گفت.

انتشار آخرین آلبوم مرتضی پاشایی قبل از عید نوروز

مهدی کُرد که نزدیک‌ترین و صمیمی‌ترین فرد به مرتضی پاشایی در تمام دوران فعالیت هنری و حرفه‌ای‌اش بود، درباره تمام مسائل بوجود آمده اعم از برخی اظهار نظرها و سوء‌تفاهم‌ها و البته اتهام‌هایی که نسبت به او و اطرافیان پاشایی عنوان شده بود، سخن گفت و برای نخستین بار خبر انتشار آخرین آلبوم رسمی این خواننده را بازگو کرد. کُرد در ابتدای سخنانش اظهار داشت: «روزهای سختی را ما و البته خانواده محترم آقای پاشایی گذراندند و در این بین لطف و حضور بی شمار مردم باعث شد روزهای مهم و تاریخی‌ای را هنر این مملکت شاهد باشد.»
وی درباره حاشیه‌های بوجود آمده در مراسم ترحیم و تشییع این خواننده نیز گفت: «من اسم آن اتفاقات را حاشیه نمی‌گذارم. مرتضی عزیز مردم شده بود و این بزرگترین لطفی ست که خداوند می‌تواند برای بنده‌اش در نظر بگیرد. اشک‌های مردم و دیدن آن حضور بی‌نظیر نشان داد که مرتضی سالم زندگی کرده و این محبوبیت حاصل زندگی سالم او در تمام سال‌های فعالیت هنری‌اش بوده است. تحمل جای خالی مرتضی کار راحتی نیست.»
وی همچنین از انتشار آخرین آلبوم رسمی مرتضی پاشایی خبر داد و گفت: «آلبوم آثار یادگار مانده از این خواننده را به زودی منتشر می‌کنیم تا به نوعی پاسخ لطف دوستداران مرتضی پاشایی را با این هدیه داده باشیم. این آلبوم حتما تا پیش از عید نوروز روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد»
«مهدی کُرد» همچنین درباره اظهارات خانواده مرتضی پاشایی درباره خودش که همچنان از تجارب‌ او در انتشار آثار جدید این خواننده استفاده خواهد شد نیز گفت: « از لطف خانواده پاشایی نسبت به خودم ممنونم و من در کنارشان و مطیع اوامر آنها هستم. هر چه کردم و خواهم کرد وظیفه‌ای بیش در قبال برادر مرحومم مرتضی نبوده و کماکان برای زنده ماندن نام و یاد مرتضی و اسطوره شدن نامش تا زمانی که هنر زنده و جاری است، از جان و دل و از صمیم قلب تلاش خواهم کرد. باشد که صدای مرتضی جاودانه و تا ابد در دل و جان تاریخ باقی بماند. مرتضی بود و هست و خواهد بود و این را باید همه بدانند که مهدی کرد عضو کوچکی از خانواده پاشایی‌ست و همچون گذشته خود را وقف صدای برادرش خواهد کرد.»
پدر و عموی مرتضی پاشایی پیش از این در گفتگوها و اظهار نظرهایی متفاوت در رسانه‌ها عنوان کرده بودند که از این پس و بعد از فوت مرتضی پاشایی خانواده و عموی او مسئول قانونی آثار او هستند و هر کس می‌خواهد از این خواننده چیزی منتشر کند باید با آن‌ها تماس بگیرد. مالیکت معنوی تمامی آثار مرتضی اعم از قطعاتی که در استودیوهای مختلف دارد، باید لحاظ شود. انتشار این آثار غیرمجاز خواهد بود مگر این که با دکتر منصور پاشایی عموی مرتضی و مصطفی هماهنگی شود. ایشان تا اطلاع ثانوی سخنگو و مسئول برنامه‌های مرتضی پاشایی هستند و در آینده نزدیک هم به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد. در حال انجام اقداماتی هستیم که دکتر منصور پاشایی به صورت قانونی به عنوان مسئول برنامه‌های مرتضی معرفی شود. هر کسی که قراردادی داشته است تا ساعت زنده بودن مرتضی اعتبار دارد و مرتضی برای بعد از فوتش با هیچ کس قراردادی ندارد. در ادامه فعالیت های هنری مرتضی عزیز قطعا از همکاری و کمک‌های بی‌شائبه آقای «مهدی کُرد» استفاده خواهیم کرد و ایشان همچون گذشته امین خانواده پاشایی هستند.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
هدیه NT می گويد: پاسخ دادن

اگه منتشر شه عالی می شه! من منتظرش می مونم…
فقط حیف که مرتضی رفت و دیگه نمی شه تازه تر هاشو بخونه… 🙁

حامد می گويد: پاسخ دادن

افسوس که این جمله توی گوگل دیگه معنایی نداره
” جدیدترین آهنگ مرتضی پاشایی “

ارسال دیدگاه: