جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

بابادوک ترسناک ترین فیلم از نظر کارگردان جن گیر

بابادوک ترسناک ترین فیلم از نظر کارگردان جن گیر

پاپ موزیک – ویلیام فریدکین، کارگردان صاحب سبک دهه‌ی هفتاد سینمای امریکا و خالق شاهکار ترسناک و جریان‌سازِ «جن‌گیر»، اخیرا در توئیترش اعلام کرده که «بابادوک»، فیلم استرالیایی تحسین‌شده‌ی امسال، ترسناک‌ترین فیلمی است که او تا به حال دیده است.

بابادوک ترسناک ترین فیلم از نظر کارگردان جن گیر

این کارگردان کهنه‌کار هالیوود، نخستین ساخته‌ی هیپنوتیزم‌کننده‌ی جنیفر کِنت را با کلاسیک‌های شاخص و جریان‌ساز ژانر وحشت مقایسه کرده است؛ او توئیت کرده: « «روانی»، «بیگانه»، «شیطان‌صفتان» و حالا «بابادوک». در عمرم فیلمی به ترسناکی «بابادوک» ندیده‌ام. این فیلم بی‌نهایت شما را خواهد ترساند؛ همان کاری که با خود من کرد».
مارک کِرمود، منتقدِ آبزرور، «بابادوک» را با «باید درباره‌ی کوین صحبت کنیم» مقایسه کرده؛ فیلمی محصول ۲۰۱۱ که لین رمسی – دیگر کارگردان زن- آن را ساخته است. کرمود، «بابادوک» را یک قصه‌ی کابوس‌وار درباره‌ی کتاب‌های جادویی و رویاهای نفرین‌شده، خوانده؛ قصه‌ای که به زعم او، بدن‌تان را مورمور، ضربان قلب‌تان را سریع، و بند بند وجودتان را آکنده از ترس می‌کند.
«بابادوک»، با بازی اِسی دیویس هنرپیشه‌ی استرالیایی معتبر تئاتر، داستان زن بیوه‌ای‌ست که محصور در خاطرات مرگ وحشیانه‌ی شوهرش است. او بعد از پیدا کردن کتاب داستان جدید اسرارآمیزی در قفسه‌های دیوار اتاقِ پسربچه‌ی شش‌ساله‌اش، کم کم به این باور می‌رسد که ویژن‌های پسرش از هیولای شیطانی قصه – «بابادوکِ» بی‌رحم- ممکن است واقعی باشند.
«بابادوک» همین چند روز پیش جایزه‌ی بهترین فیلم اول را از حلقه‌ی منتقدین نیویورک گرفت؛ جایزه‌ای که شاید پیش‌درآمدی برای ادامه‌ی موفقیت‌های فیلم در فصل جوائز باشد. شاید هم حمایت فریدکین از فیلم، مثل حمایت ابراهیم حاتمی‌کیا از شیار ۱۴۳، در ادامه‌ی موفقیت‌های فیلم نقشی بازی کند!

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: