جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

بستری انوشیروان ارجمند در بیمارستان

بستری انوشیروان ارجمند در بیمارستان

پاپ موزیک – انوشیروان ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه قلبی در بخش آی سی یو یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

بستری انوشیروان ارجمند در بیمارستان

محمد سرافراز، رئیس رسانه ملی پس از اطلاع از بستری شدن انوشیروان ارجمند در یکی از بیمارستان های تهران مدیر کل روابط عمومی سازمان را مامور بررسی آخرین وضعیت درمانی ایشان کرد.
سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی صداوسیما با حضور در بیمارستان محل بستری انوشیروان ارجمند به نمایندگی از رئیس رسانه ملی از این بازیگر پیشکسوت تلویزیون، سینما و تئاتر عیادت کرد.
سید تقی سهرابی که به ملاقات انوشیروان ارجمند رفته بود در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت درمانی وی خاطرنشان کرد: پس از دیدار با خانواده آقای ارجمند با پزشکان و رییس بیمارستان نیز دیدار داشتیم و آن‌ها اعلام کردند که تمام تلاش خود را خواهند کرد تا وضعیت سلامتی آقای ارجمند به حالت نرمال درآید. خانواده ایشان از جمله آقایان داریوش ارجمند و برزو ارجمند نیز در کنار ایشان بودند و از مردم خواستند برای بهبودی ایشان دعا کنند.
او گفت: از آنجا که آقای انوشیروان ارجمند در استراحت مطلق بودند نخواستیم مزاحم ایشان شویم و در ملاقاتی کوتاه سلام دکتر سرافراز را به ایشان رساندیم.

انوشیروان ارجمند متولد۲۷مهر ۱۳۲۰در زاهدان برادر بزرگتر داریوش ارجمند بازیگر ایرانی است. وی پدر برزو ارجمند و بهار ارجمند بازیگران ایرانی است. انوشیروان ارجمند از اواخر دهه ۴۰ به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد. در کارنامه این بازیگر، بازی در مجموعه‌های «مختارنامه»، «امام علی»، «روزی روزگاری» و فیلم‌های سینمایی «دوئل»، «قاعده بازی» و «محیا» دیده می‌شود.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: