جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

تاسیس بنیاد خیریه به نام مرتضی پاشایی

تاسیس بنیاد خیریه به نام مرتضی پاشایی

پاپ موزیک – عموی زنده یاد «مرتضی پاشایی» خواننده فقید پاپ ایران با اشاره به تاسیس بنیاد خیریه ای به نام این هنرمند جوان در آینده نزدیک، گفت: مردم آگاه باشند که هرگونه برگزاری مراسم و جمع آوری کمک به نام مرتضی منوط به تایید خانواده اوست.

تاسیس بنیاد خیریه به نام مرتضی پاشایی

زنده یاد «مرتضی پاشایی» جمعه ۲۳ آبان ماه پس از تحمل ماه ها رنج بیماری سرطان درگذشت و پیکرش شامگاه یکشنبه ۲۵ آبان ماه به خاک سپرده شد.
«منصور پاشایی» عموی مرتضی، روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: قصد داریم از آثار و ترانه های مرتضی و برخی کمک های دیگر در راستای حمایت از محرومان، خانواده های بی بضاعت و بیماران استفاده کنیم و ثواب آن به روح مرتضی و همه جوانان درگذشته به خصوص فوت شدگان سرطانی برسد.
وی افزود: اکنون مراحل اداری تاسیس بنیاد خیریه مرتضی پاشایی سپری می شود و به زودی عنوان و اطلاعات کامل درباره این بنیاد به اطلاع مردم خواهد رسید. پاشایی با بیان اینکه عده ای در برهه کنونی با برگزاری برنامه ها و مراسم مختلفی به نام مرتضی در حال جمع آوری کمک های مردمی هستند، تصریح کرد: هیچ یک از این برنامه ها مورد تایید خانواده پاشایی نیست و مردم آگاه باشند تا مورد سواستفاده قرار نگیرند.
عموی مرتضی پاشایی که مسوولیت برگزاری برنامه های مربوط به این هنرمند جوان را عهده دار است، افزود: برگزای هرگونه مراسم و جمع آوری کمک های مردمی باید با خانواده پاشایی هماهنگ شود.
پاشایی اظهار داشت: هر سازمان فرهنگی، مخابراتی و هنری و افراد حقیقی و حقوقی که با مرتضی درباره آثارش قرارداد داشتند باید این قراردادها را به لحاظ حقوقی و مالکیت معنوی به خانواده پاشایی ارایه کنند و برای ادامه فعالیت نیز هماهنگی صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شنیده ایم که اخیرا نیز قوانینی در راستای جلوگیری از سوء استفاده آثار فرهنگی و هنری وضع شده است.
عموی مرتضی پاشایی با قدردانی مجدد از حضور مسوولان و مردم در مراسم خاکسپاری و دیگر برنامه های مربوط به این خواننده جوان گفت: حضور پرشمار مردم در مراسم تدفین و ترحیم مرتضی، پاسخ به عشق و ارادت این جوان به مردم بود، چرا که مرتضی به عشق مردم و برای آنها می خواند.
وی افزود: از همه مردم ایران می خواهیم در دیگر برنامه های مربوط به مرتضی نیز با آرامش و شکوه حضور یابند و مراقب عده بسیار کمی که قصد سوءاستفاده از چنین اجتماعاتی دارند، باشند.
وی با بیان اینکه مرتضی پاشایی متعلق به ملت و مملکت ایران بود، تصریح کرد: باید با چنگ و دندان از این آب و خاک محافظت کنیم و جامعه خودمان را منسجم نگه داریم.
عمومی مرتضی پاشایی گفت: پیام ما به همه ملت ایران این است که مراسم های مختلف مربوط به خواننده جوان کشورمان با حفظ و صیانت از این آب و خاک، فرهنگ و شعایر دینی و میهنی برگزار شود.
«مرتضی پاشایی» دانشجوی رشته گرافیک بود و از کودکی به موسیقی علاقه داشت و این هنر را از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.
پاشایی که پیشتر چند بار در بیمارستان بستری شده بود، ۱۳ آبان امسال به علت شرایط وخیم بیماری راهی بیمارستان شد.
مرتضی پاشایی در هنگام مرگ ۳۰ سال سن داشت.

برای دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی کلیک کنید.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
mostafa می گويد: پاسخ دادن

سایت خوبی دارید..خوب نه بذار بگم عالیه

ارسال دیدگاه: