جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

تلفن همراه مرتضی پاشایی را پس بدهید

تلفن همراه مرتضی پاشایی را پس بدهید

پاپ موزیک – پدر مرحوم مرتضی پاشایی از سارق تلفن همراه فرزندش خواست که تلفن را به خانواده پاشایی برگرداند.

تلفن همراه مرتضی پاشایی را پس بدهید

ناصر پاشایی اظهار کرد: در مراسم تشییع پیکر پسرم، موبایل او به سرقت رفت و حالا هم نزد یکی از طرفدارهای مرتضی است. از این فرد درخواست می‌کنم که تلفن همراه پسرم را پس بدهد زیرا حاوی خاطرات ارزشمندی برای ماست

وی افزود: ما قصد داریم پس از مراسم چهلم پسرم، اقدامات قضایی را در این خصوص انجام دهیم.

ناصر پاشایی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو تصریح کرد: در سیستم شخصی پسرم تعدادی آهنگ منتشرنشده وجود دارد و پس از برنامه چهلم اقدامات لازم در جهت انتشار این آلبوم را انجام خواهیم داد.

وی گفت: اواخر فروردین ۱۳۹۴ آلبوم جدید مرتضی را منتشر خواهیم کرد و فکر می‌کنم استقبال خوبی هم از آن بشود. البته حدود یک سال قبل مراسمی هم با حضور مرتضی در سالن برج میلاد برگزار شد که حدود ۱۵ دوربین از مراسم فیلمبرداری کردند و به حالت کنسرت دسته‌جمعی با تعداد زیادی از خواننده‌هاست. این فیلم هم به لطف دوستان در اختیار ماست و فکر می‌کنم همان اواخر فروردین این فیلم را هم منتشر کنیم. ناصر پاشایی خاطرنشان کرد: چند وقت پیش به همراه برخی هنرمندان جلسه‌ای با وزیر بهداشت داشتیم و برنامه‌ای در دستور کار قرار گرفت تا عواید بخش عمده‌ای از این فیلم و آلبوم‌ها به بیماران سرطانی اختصاص داده شود تا شاید مرتضی نقشی در درمان این بیماران داشته باشد.
همچنین «ناصر پاشایی» پدر مرتضی گفت: هرگونه ساخت فیلم مستند از زندگی مرتضی باید با اجازه خانواده آن مرحوم باشد. پدر زنده یاد مرتضی پاشایی خواننده فقید پاپ ایران گفت: در حال تهیه فیلم مستند مرتضی هستیم و این فیلم تا پایان سال جاری ساخته خواهد شد. او، از فیلمسازان خواست قبل از اقدام به ساخت هرگونه فیلم مستند، هماهنگی های لازم را برای اخذ مجوز با «منصور پاشایی» عموی مرتضی به عمل آورند.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
زهرا(انجمن)zahra-s می گويد: پاسخ دادن

سلام ینی تا پایان امسال هیچ آهنگ و آلبومو موزیک ویدئو از کنسرتای مرتضی پاشایی منتشر نمیشه؟منتظر نمونیم؟

viper می گويد: پاسخ دادن

سلام

چرا البومش قبل عید منتشر میشه

Mahsa می گويد: پاسخ دادن

سلام پس چرا پدرشون گفتن اواخر فرودین منتشرمیشه؟بالأخره اواخر فروردین یاقبل عید؟

حسنی می گويد: پاسخ دادن

همون قبل عیده

ارسال دیدگاه: