جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

قیصر خواننده لس‌‌ آنجلسی ممنوع الخروج شد

قیصر خواننده لس‌‌ آنجلسی ممنوع الخروج شد

پاپ موزیکتماشاگران امروز : قیصر خواننده لس‌‌ آنجلسی که به ایران بازگشته، برای خروج از کشور به مشکل برخورده است. فردی که چندی قبل روزنامه بانی فیلم از حضورش در تهران نوشته بود …

قیصر خواننده لس‌‌ آنجلسی ممنوع الخروج شد

او چندی قبل برای سفری به خارج از کشور به فرودگاه امام مراجعه کرده اما آنجا بود که متوجه شد اجازه خروج از کشور را ندارد و باید به دادسرای عمومی تهران مراجعه کند. این خواننده که بعد از خواندن ترانه‌های شیش و هشت شاد در خارج از کشور، تصمیم گرفته به تهران بیاید و شاید بتواند اینجا مجوز فعالیت بگیرد، حالا باید مراحل اداری برای حل مشکل را سپری کند.

او چند روز قبل همراه با پدرش در دادسرا حاضر شده بود تا شاید بتواند مشکل خروجی‌اش را حل کند. البته این خواننده می‌گفت بزودی مشکلش حل می‌شود و به کشور برگشته، چون دوست دارد اگر فعالیت هنری می‌کند در ایران انجام بدهد.

پیش‌تر حبیب محبیان خواننده سرشناس لس‌آنجلسی به ایران آمد و حالا ۳ سالی می‌شود که در تهران و رامسر روزگار می‌گذارند و تلاش می‌کند تا بتواند برای اولین آلبومش در ایران مجوز وزارت ارشاد را بگیرد. البته شایعاتی درباره احتمال بازگشت خواننده‌های دیگر هم شنیده می‌شد و پیروز ارجمند مسئول دفتر موسیقی وزارت ارشاد پیشتر گفته بود خوانندگان غیرمجاز داخل یا خارج از ایران اگر بتوانند ضوابط و عرف معمول را رعایت کنند، می‌توانند درخواست دریافت مجوز رسمی برای فعالیت در ایران بدهند.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: