جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

موفق ترین خواننده تازه کار ۲۰۱۴

موفق ترین خواننده تازه کار 2014

پاپ موزیک – سم اسمیت، خواننده و آهنگساز انگلیسی ۲۲ ساله امسال اولین آلبوم خود «در ساعت تنهایی»(In The Lonely Hour) را منتشر کرد؛ این آلبوم با فروشی شگفت انگیز توانست رکورد فروش ۱ میلیون نسخه را در بریتانیا بشکند، در حالی که تنها ۲۴ ساعت قبل از آن این رکورد را در آمریکا ثبت کرده بود.

موفق ترین خواننده تازه کار ۲۰۱۴

آلبوم «در ساعت تنهایی» سم اسمیت، دومین آلبوم در بریتانیاست که موفق به فروش ۱ میلیون نسخه در این کشور می‌شود؛ ماه گذشته آلبوم «X» اد شیرن موفق شد ۱ میلیون نسخه را به فروش برساند.
سم اسمیت در مصاحبه‌اش با «OfficialCharts.com» گفت: “رسما یک میلیون نسخه از «در ساعت تنهایی» فروخته شده، این که بگویم چقدر هیجان زده‌ام حتی گوشه‌ای از حقیقت را بیان نمی‍‌کند! از تک تک افرادی که آلبوم من را خریده‌اند، متشکرم!”
«مارتین تالبوت» مدیر اجرایی کمپانی «آفیشال چارتز» اضافه می‌کند: “تبریک به سم اسمیت! این که هر کسی موفق به فروش ۱ میلیون آلبوم در هر جای دنیا بشود فوق العاده است، اما تنها خواننده جهان لقب گرفتن-که توانسته در هر دو سوی اقیانوس آرام ۱ میلیون آلبوم بفروشد، کاملا خیره کننده است. راهی که سم اسمیت در سال ۲۰۱۴ طی کرده، از خواننده‌ای تازه کار و گمنام بودن که موفق به دریافت «جایزه بریت»(Brit Awards Critics’ Choice) شد و حالا دو میلیون نسخه آلبوم در جهان فروخته، شگفت انگیز است.”
آلبوم «در ساعت تنهایی» سم اسمیت عنوان پرفروشترین آلبوم یک خواننده تازه کار در سال ۲۰۱۴ را از آن خود کرده است؛ این آلبوم در اولین هفته انتشار در ماه مه ۲۰۱۴، با فروش ۱۰۲۰۰۰ نسخه در صدر جدول فروش آلبوم‌ها قرار گرفت.
«در ساعت تنهایی» از زمان انتشار تا به حال فقط یک هفته خارج از لیست ۵ آلبوم پرفروش قرار داشته است.
“پریا پورمند”

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: