جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

اهدا چک ۱۸۰ میلیونی با حضور پدر پاشایی

اهدا چک 180 میلیونی با حضور پدر پاشایی

پاپ موزیک –  صبح ۱۶ دی طی مراسمی در ساختمان مؤسسه تحقیقات، آموزش و درمان سرطان و با حضور خانواده (پدر و عموی) زنده‌یاد مرتضی پاشایی، چک یک میلیارد و ۸۰۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۷۲۰ریالی همراه اول برای کمک به ساخت مرکز جامع سرطان تحویل این مؤسسه شد.

اهدا چک ۱۸۰ میلیونی با حضور پدر پاشایی

این مبلغ درآمد حاصله از فعال‌سازی ماندگارترین آواهای انتظار زنده‌یاد مرتضی پاشایی از تاریخ ۲۷ آبان ماه تا ۴ آذر ماه سال جاری توسط مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول بود که صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان می‌شود.
اپراتور اول ارتباطی در ۲۷ آبان ماه سال جاری با ارسال پیامک اعلام کرده بود که به‌دلیل فوت زنده‌یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان، به‌نمایندگی از همراهان همیشگی خود، به‌مدت ۸ روز درآمد حاصله از فعال‌سازی چهار آوای انتظار ماندگار این خواننده جوان را صرف کمک به ساخت مرکز جامع سرطان می‌کند.
با اعلام این خبر توسط همراه اول، بسیاری از مشترکین این اپراتور، آواهای انتظار زنده‌یاد پاشایی را انتخاب کردند که از این بابت طی ۸ روز، بالغ بر یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال درآمد حاصل شد.
در این مراسم همچنین اپراتور اول ارتباطی به‌عنوان حامی کنفرانس «سرطان و پیشگیری» که ۶ و ۷ بهمن ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌وسیما برگزار می‌شود، معرفی شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برای دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی کلیک کنید.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: