جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

پاپ موزیک –  شب گذشته کنسرت ماه هفتم “مازیار فلاحی” در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

در ابتدا گروه نوازندگان به روی صحنه آمدند و پس از دقایقی مازیار به روی صحنه آمده و قطعه‌ی “قلب‌یخی” را اجرا کرد.
فلاحی پس از اجرای “قلب‌یخی” گفت: پس از‌یک وقفه‌ی دو ماهه همدیگر را می‌بینیم و خدا را شکر می کنم که دوباره در کنار هم هستیم.  وی در ادامه قطعه‌ی “سرگردون” را اجرا کردو پس از آن قطعه‌ی اصلی آلبوم آخر خود‌یعنی ماه هفتم را به هواداران خود تقدیم نمود.
دل دیوونم” قطعه‌ی دیگری بود که توسط فلاحی و گروه نوازندگانش اجرا شد و پس از آن “داوود جعفری” نوازنده‌ی نابینا گروه مازیار‌ یکی از قطعاتی که بسیار سخت می‌توان با آکاردئون نواخت را اجرا کرد که تشویق حاضران در سالن را همراه داشت. “هادی جداری” نوازنده کلارینت، ساکسیفون و فلوت در کنار “مازیار فلاحی” قطعه‌ی “تمام دنیا” را اجرا کردند و در ادامه قطعه‌ی پرطرفدار “لعنت به من” اجرا شد. هادی جداری پس از اجرای قطعه‌ی “تمام دنیا” دوباره به روی صحنه بازگشت و با ساکسبفون خود موسیقی “بیا بریم کوهرا نواخت که شادمانی و تشویق حاضران را در بر داشت.  قطعات “دوست دارم”، “بوی گندم” و “عروسک” در ادامه کنسرت اجرا شدند و در بخش دوم کنسرت مازیار فلاحی” قطعه‌ی “نمی دونم” را به عنوان اولین قطعه‌ی بخش دوم کنسرت خود برای هوادارانش اجرا کرد.

تاب گیسو” عنوان ترانه‌ی دیگری است که توسط “مازیار فلاحی” در کنسرت شب گذشته اجرا شد.

ای خدا دلم گرفته 

فلاحی در ادامه‌ی کنسرت خود گفت: در این سال ها تنها‌ یک قطعه را در خلوت خود و زمانی که غروب به سمت خانه بر‌می‌گردم برای خودم زمزمه می کنم که من را‌ یاد دورانی می اندازد که به شهرت الانم نرسیده بودم، دورانی که خواننده نبودم و فقط آهنگسازی می کردم.  وی در ادامه قطعه‌ی دوران تنهای و خلوت خود که درددلی در محضر حضرت حق است را اجرا کرد. “مازیار فلاحیقطعه‌ی “دلم گرفته” را با هواداران خود در این شب شریک شد. در ادامه آهنگ “من نمی دونم” با تنظیم “نوید اسکندر” اجرا شد و پس از آن مازیار دوست دارم” را اجرا و  قطعه‌ی “قلب‌یخی” را به خاطر درخواست دوباره‌ی هوادارانش اجرا کرد

“داوود جعفری” سلطان قلب ها شد 

در ادامه‌ی کنسرت “داوود جعفری” آکاردئون خود را به روی زمین گذاشت و پشت پیانو نشست و ملودی “سلطان قلب ها” را بر روی کلاویه ها نواخت که با نواختن این ملودی حاضران در سالن میلاد‌ یک صدا ترانه‌ی آن را با هم خواندند.  تشویق حاضران به گونه ای بود که “داوود جعفری” گفت: از شما واقعا متشکرم و فکر می کنم که باید بگویم موسیقی هرگز تکراری نمی‌شود. مازیار فلاحی در ستایش “داوود جعفری” گفت: بعد از اینکه داوود در کنسرت برای ما تک نوازی می کند‌ یک انرژی زیادی را به سمت ما می فرستد و انرژی ما را به حالت اول خود باز می گرداند و اگر بگویم در این لحظه داوود سلطان قلب ها است مبالغه نکرده ام.

آخرین نفس” عنوان قطعه‌ی دیگری از “مازیار فلاحی بود که در شب گذشته اجرا شد و پس از آن رمیکسی از ترانه های مازیار که در این مدت کم اجرا شده اند توسط گروه جوان فلاحی اجرا شد. از این قطعات باید به “خداحافظ”، “بازم بارون”، “گل نازم”، “عکس‌یادگاری” و “دل تنها” را در این رمیکس اجرا کرد.

“لیلا” برای هشت سال دفاع مقدس، “نگران منی” برای “مرتضی پاشایی” 

لیلااز ترانه های عاشقانه‌ی “یاحا کاشانی” که “مازیار فلاحی” به‌یاد هشت سال دفاع مقدس این قطعه ررا اجرا کرد و پس از آن “مازیار فلاحی” نیز خود را در سوگ درگذشت هنرمند جوان و فقید موسیقی پاپ “مرتضی پاشایی” شریک دانست و به‌ یاد این هنرمند از دست رفته قطعه‌ی “نگران منی” پاشایی را با هم خوانی حاضران در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا کرد.  گفتنی است که این کنسرت در شب گذشته به همت شرکت آوای فروهر در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

نبض مخاطب عام در دستان پاشایی 

پس از انتشار آلبوم “ماه هفتم” انتقادهای بسیاری مبنی بر تکرار ملودی و ترانه های “مازیار فلاحی” شد، انتقادهایی که در گاهی اوقات از سر بخل و در بعضی قطعات به جد نگران کننده و درست بود که حتی از جانب بعضی از دوستان و دوستداران “مازیار فلاحی” پیشنهاد این داده شد که مازیار به سراغ ملودی سازی برود که حس وی را درک می کند و ترانه هایش را خود آهنگسازی نکند.
اما شب گذشته “مازیار فلاحی” حقیقتا نبض مخاطب را در دستانش داشت و هواداران خود را عاشقانه به هر حال و هوا و فضایی که اراده می کرد می برد. گاهی شاد می خواند، گاهی غمگین، در جایی “لیلا” را برای جنگ خواند و جای دیگر به‌یاد پاشایی “نگران منی” را اجرا کرد بدون آن که هوادارانش اعتراضی کنند‌ یا باجی به آن ها بدهد که این‌ یعنی “مازیار فلاحی” بر روی استیج موفق است و اعتقاد دارم که وی با کمی درایت می تواند تا سال های سال به عنوان‌ یکی از بهترین های پاپ ایران در این بازار فراموش کار موسیقی باشد

“مهدی خان محمدی

منبع:خبرنگاران جوان

.

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

گزارش و تصاویر کنسرت ماه هفتم مازیار فلاحی

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: