جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

ده آهنگ پرطرفدار کارائوکه سال ۲۰۱۴

ده آهنگ پرطرفدار کارائوکه سال 2014

پاپ موزیک –  «رهایش کن» ترانه محبوب انیمیشن کمپانی دیسنی «منجمد»(Frozen)- که سال گذشته اکران شد و با فروشی معادل ۱٬۰۷۲٬۵۰۰٬۹۶۲ دلار در سراسر جهان لقب پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ را از آن خود کرد- در دو نسخه اجرا شده است: یکی توسط «ایندینا مِنزِل» صداپیشه شخصیت السا و دیگری توسط «دِمی لُواتو» که هر دو در فیلم شنیده می‌شوند. آهنگ اجرا شده توسط دمی لواتو به صورت یک تک آهنگ منتشر شد اما نتوانست موفقیت چشمگیر آهنگ اصلی را در جداول فروش کسب کند.

ده آهنگ پرطرفدار کارائوکه سال ۲۰۱۴

از میان ۳٫۵ میلیون آهنگی که کاربران «Lucky Voice Online Karaoke» در سال ۲۰۱۴ با دستگاه‌های کارائوکه اجرا کرده‌اند، ۱۵ درصد آهنگ «رهایش کن» بوده و نزدیک‌ترین رقیب آن آهنگ «Happy» با اجرای «فرل ویلیامز» است.
دیگر آهنگ‌هایی که در لیست محبوب‌ترین آهنگ‌های کارائوکه دیده می‌شوند، آهنگ «Roar» از کیتی پری، «Someone Like You» و «Make You Feel My Love» از ادل هستند.
مدیر شرکت «Lucky Voice Online Karaoke» می‌گوید: “هیچ‌گاه سابقه نداشته که یک آهنگ این گونه بازار را تصاحب کند-درجه محبوبیت آهنگ‌هایی از خوانندگانی چون کیتی پری و ادل به پای محبوبیت آهنگ «رهایش کن» نمی‌رسد و با اضافه شدن این آهنگ به لیست آهنگ‌های موجود، ما حتی شاهد اضافه شدن مشتریان جدید به سرویس خود بوده‌ایم. با این که آهنگ «رهایش کن» به صدر جدول آهنگ‌ها در بریتانیا نرسید، اما این آهنگ در بین عاشقان کارائوکه به برنده اصلی تبدیل شده است.”

۱۰ آهنگ محبوب کارائوکه سال ۲۰۱۴:

۱٫ Let It Go – Indina Menzel/Demi Lovato(15%)
۲٫  Happy – Pharrell Williams (5%)
۳٫ Roar – Katy Perry (4%)
۴٫ Someone Like You – Adele (3.3%)
۵٫ Rather Be – Clean Bandit (3.1%)
۶٫ Make You Feel My Love – Adele (3%)
۷٫ Summer Nights – John Travolta and Olivia Newton-John from Grease (2%)
۸٫ Don’t Stop Believin’ – Journey (1.9%)
۹٫ Livin’ On A Prayer – Bon Jovi (1.6%)
۱۰٫Jolene – Dolly Parton (0.4%)

“پریا پورمند”

 

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: