جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

سری جدید مردان آهنین با اجرای شهریاری

سری جدید مردان آهنین با اجرای شهریاری
پاپ موزیک –  محمود شهریاری از ضبط سری جدید برنامه مردان آهنین با عنوان «مردان پولادی» برای نوروز ۹۴ خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این برنامه نوروز امسال از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.

سری جدید مردان آهنین با اجرای شهریاری

این مجری تلویزیون با بیان اینکه برنامه «مردان آهنین» به مدت دو سال از تلویزیون پخش نشد، یادآور شد: در حال حاضر مشغول ضبط برنامه «مردان آهنین» در شهر اندیشه هستیم که امیدواریم با بازگشت آقای پورمحمدی به معاونت سیما به این برنامه بها داده شود؛ چراکه این برنامه به مدت دو سال از آنتن تلویزیون دور ماند و اجازه پخش به آن ندادند و هیچ پشتیبانی از آن نشد؛ اما خدا را شکر اکنون به همت آقای پورمحمدی و همکارانش این برنامه مراحل پایانی ضبط را می‌گذراند.
وی همچنین گفت: از سوی سازمان صدا‌و‌سیما اعلام کرده‌اند که سری جدید «مردان آهنین» برای پخش از شبکه سه سیما آماده می‌شود و اگر یک درصد هم این برنامه از تلویزیون پخش نشد، حتما از شبکه نمایش خانگی به پخش خواهد رسید؛ اما ما امیدواریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا «مردان آهنین» از تلویزیون به روی آنتن برود؛ چراکه این برنامه علاوه بر جذابیت و هیجانی که برای بینندگان دارد، به سلامت ورزش نیز کمک بزرگی می‌کند.
شهریاری در پایان اعلام کرد: سری جدید برنامه «مردان آهنین» توسط یک گروه حرفه‌ای و با امکانات خوب در حال ضبط است و امیدواریم نوروز ۹۴ مهمان خانه‌های مردم باشیم.

منبع:ایسنا

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: