جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

پرطرفدارترین خواننده های شبکه اجتماعی

پرطرفدارترین خواننده های شبکه اجتماعی

پاپ موزیک – شبکه های اجتماعی این روزها یکی از مهم ترین ابزار های تبلیغاتی معرفی چهره هایی است که می توانند بدون واسطه با هوادارانشان ارتباط داشته باشند. اما این رسانه ها حالا خود محل رقابتی شده میان این چهره ها . در اینجا نگاهی داشته ایم به خواننده هایی که صفحاتشان در شبکه های مجازی بیشترین دنبال کننده را دارد.

پرطرفدارترین خواننده های شبکه اجتماعی

فرزاد فرزین ‎ ‎ ۱,۱۷۹,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«فرزاد فرزین» خواننده مطرح موسیقی پاپ که به جز خوانندگی تجربه ترانه سرایی، آهنگسازی و بازیگری را نیز در کارنامه هنری خود ثبت نموده، بیشترین تعداد طرفدار و دنبال کننده را در میان خوانندگان رسمی موسیقی پاپ از آن خود کرده است. صفحه فرزاد فرزین در یکی از شبکه های مجازی از ۵ سال پیش فعالیتش را آغاز کرده و جزو شلوغ ترین صفحات مجازی در بین کاربران ایرانی به شمار می رود.
در سال گذشته وی حدود ۴۸۲ هزار طرفدار و دنبال کننده را از آن خود کرده بود که ناگهان این روند صعود شتابی خاصی گرفت و به رقم کنونی رسید.
بی شک فرزاد فرزین جزو موفق ترین و مطرح ترین خواننده های حال حاضر موسیقی پاپ ماست و طرفداران پرشماری نیز دارد؛ طرفدارانی که به سبب اجراهای زنده خوب فرزین به او لقب «شو من» داده اند.
احسان خواجه امیری؛ ۱,۰۲۱,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«احسان خواجه امیری» فرزند ایرج که آلبوم های موفقی چون «عاشقانه ها» و همکاری با چهره های سرشناسی همچون «روزبه بمانی» را در کارنامه خود دارد در مکان دوم این لیست قرار دارد. احسان خواجه امیری در سال گذشته با ۶۸۲ هزار طرفدار و دنبال کننده در صدر این جدول قرار داشت. با اینحال او نیز از سال گذشته روند صعودی قابل توجهی داشته و حدود ۴۰۰ هزار طرفدار و دنبال کننده به صفحه او افزوده شده است، روندی که شتابش تحسین برانگیز است!
گروه سون؛ ۹۴۳,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
رتبه ۳ جدول متعلق به گروه ۳ نفره موسیقی یعنی «سون» است که «آرش قنادی»، «کیارش پوزشی» و «امیر قنادی» آن را تشکیل می دهند. گروه سون در سال های اخیر با انتشار آلبوم «دوستت دارم» و تک آهنگ هایی در فضای اینترنت و نیز برگزاری کنسرت های متعدد در تهران و شهرستان ها جایگاه خوبی را در میان دوستداران موسیقی پاپ کسب کرده است. «سونی ها» از ۵ سال پیش به شبکه های اجتماعی پیوسته اند و فاصله بسیار کمی با نفر دوم این جدول دارند.
آنها در یک سال گذشته عملکرد خوبی در عرصه موسیقی داشته اند و روند رو به رشد تعداد لایک های این گروه در فضای مجازی همانند دو نفر پیشین پرشتاب بوده است
محسن یگانه؛ ۹۰۱,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده 
«محسن یگانه» خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که اینک هوادارانش از او به عنوان نابغه یاد می کنند، نفر چهارم این لیست است. وی علاقه بسیار زیادی به عکاسی دارد و سعی می کند در هر شهری که به اجرای کنسرت می پردازد، عکسی به یادگار و به قول خودش به شکل خود پیکچرینگ از خود و طرفدارانش گرفته و در صفحات مجازی اش منتشر کند. محسن یگانه هر از چندگاهی به صفحه شخصی خود سر می زند و از طریق بخش نظرات با هوادارانش همکلام می شود و بعضا فضای شادی را هم در فرصت مکالمه با هوادارانش ایجاد می کند که همین موضوع باعث جذب علاقمندان موسیقی به وی می شود؛ گویی او هنوز هم «رگ خواب» مخاطبان موسیقی پاپ را دست دارد.
محسن یگانه از آن دسته از خوانندگانی است که بسیاری از مردم در رده های سنی مختلف با او ارتباط برقرار می کنند و این موضوع را می توان از مخاطبان کنسرت های او به راحتی فهمید اما اینکه آقای نابغه با این همه محبوبیت در رده چهارم این لیست است، جای تعجب دارد و گاهاً انتظار می رود با وجود اینکه بسیاری از عموم مردم ترانه های او را از بر هستند، وی در ابتدا و صدر این آمارها قرار داشته باشد.
محسن چاوشی؛ ۸۵۳,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
محسن چاوشی که از او به عنوان محبوب ترین خواننده موسیقی پاپ یاد می شود، یکی دیگر از افرادی است که شمار بسیاری از طرفدانش وی را در دنیای مجازی دنبال می کنند و در رده پنجم این لیست قرار دارد و با وجود اینکه وی تا به حال در هیچ صحنه ای نتوانسته با هواداران خود دیدار کند اما دوستدارانش جزو متعصب ترین طرفداران عرصه موسیقی به شمار می روند. این نکته را می توان نقطه عطف فعالیت های وی دانست چرا که نشان دهنده هوش بالا و توانایی او در حفظ و افزایش تعداد طرفدارانش می باشد. در سال گذشته محسن چاوشی ،آقای خاص موسیقی را ۴۵۹ هزار نفر در یکی از شبکه های اجتماعی دنبال می کردند و امروز بیش از ۸۵۰ هزار نفر مشتاق باخبر شدن از فعالیت های او هستند. وی پس از تولد تنها پسرش نیز گاهی عکس هایی از او را در صفحه شخصی خود منتشر می کند.
سیروان، ۷۴۱,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«سیروان خسروی» نفر بعدی این لیست است؛ خواننده ای که در ماه های اخیر اجراهای موفقی در تهران و شهرستان های مختلف را تجربه کرده و بر روی استیج نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است. سیروان خسروی در صفحه خود مسائل مختلفی را با مخاطبانش در میان می گذارد و در واقع از فرصت حضور در شبکه های اجتماعی برای گفتگو با هوادارانش کمال استفاده را می کند. لازم به ذکر است که در سال گذشته ۵۲۷ هزار هوادار وی را در یکی از صفحات اجتماعی دنبال می کردند. اوبه تازگی نیز اپلیکشنی به نام خودش در اینترنت در دسترس عموم قرا رداده است.
اما چرا او که در سال گذشته در جایگاه بهتری در این عرصه قرار داشت، امروز در رده ششم این لیست قرارت گرفته است؟! در حالی که او روزانه مطالب و عکس هایی از خودش را منتشر می کند و در انتشار تک آهنگ و برگزاری کنسرت نیز فعال است.
حمید عسکری؛ ۶۹۹,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده 
خواننده آلبوم های سه گانه «کما» و «خوشبختی» را نیز طرفداران بسیاری در یکی از صفحات مجازی دنبال می کنند. وی نفر هفتم این لیست است. حمید عسکری این روزها علاوه بر آماده سازی آلبوم جدیدش، در پروژه های سینمایی نیز به عنوان بازیگر حضور دارد. وی نیز با وجود این آمار از جایگاه نسبتا خوبی برخوردار است و نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. نقش انتشار خوب آلبوم خوب خوشبختی در این پیشرفت را نباید نادیده گرفت.
رضا صادقی؛ ۶۴۵,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«رضا صادقی» نفر هشتم لیست ما است که در سال گذشته ۲۷۴ هزار طرفدار اخبار وی را از طریق صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های مجازی دنبال می کردند. وی که چندی است صاحب دختری با نام «تیارا» شده؛ از طریق این صفحه عکس هایی مشترک با فرزندش را منتشر می کند. طرفداران رضا صادقی نیز صفحه ای به نام «دولت عشق» را اداره می کنند که پایگاهی برای مشکی پوشان و دوستداران آقای مشکی پوش به شمار می رود.
زانیار؛ ۵۴۲,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«زانیار خسروی» برادر کوچکتر سیروان که زمستان ۹۲ اولین اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد، نفر نهم لیست است. صفحه وی در سال گذشته با ۳۹۲ هزار طرفدار جزو شلوغ ترین صفحات مجازی به شمار می آمد اما امسال وی راه درازی برای پیمودن در این مسیر دارد. شاید او نیز باید به دنبال فکری بکر برای افزایش طرفدارانش در فضای مجازی باشد. زانیار خسروی نیز همانند برادرش عکس ها و مطالبی از خودش را در این صفحات در اختیار دوستدارانش قرار می دهد و گاها ویدیوهایی کوتاه از اجراهایش را به اشتراک می گذارد.
بنیامین؛ ۴۸۱,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
 خواننده قطه پرطرفدار «خاطره ها» که روزهای سختی را به خاطر از دست دادن همسرش و یکی از بهترین دوستان خود «نیما وارسته» پشت سر گذاشته است، در جایگاه دهم این لیست قرار دارد. وی عکس هایی از تنها دخترش به نام «بارانا» را در صفحه خود منتشر می کند که مورد توجه بسیاری از دوستداران موسیقی او قرار گرفته است. ثبت لحظه های روزمره و به اشتراک گذاشتن آنها مقوله ای است که این روزها نه تنها بنیامین بهادری بلکه در میان دیگر همکاران او باب شده است و طرفداران آنان بدون شک از این موضوع خوشحالند و می توانند از لحظه به لحظه هنرمند محبوب خود باخبر شوند.
بابک جهانبخش؛ ۱۲۸,۰۰۰ طرفدار و دنبال کننده
«بابک جهانبخش» خواننده موسیقی پاپ کشورمان که طرفدارانش لقب «سلطان احساس» را به او داده اند، در جایگاهی به دور از این رقابت قرار گرفته است به سبب اینکه پیش از این فن پیج قبلی او توسط اشخاصی هک شده و وی مجددا صفحه جدیدی را راه اندازی کرده است.
جهانبخش نیز همانند دیگر خوانندگان در این صفحه مطالبی را در حوزه کاری و زندگی شخصی اش منتشر می کند که از میان آنان می توان به اخبار و عکس های کنسرت هایش و ویدئوهای جالبش با پسرش «آرتا» اشاره کرد. هواداران بابک جهانبخش در صفحات مجازی صفحه ها و گروه هایی را اداره می کنند که در آن نیز به حمایت از خواننده محبوب شان می پردازند.
به غیر از این اسامی، بسیاری دیگر از هنرمندان موسیقی ما صفحاتی در فیس بوک دارند که طبیعتا طرفدارانی نیز دارد و البته گاهی صحت آنها یا دست کم صحت بخشی از آنها محل سوال است. چهره هایی که از آنها نوشتیم ستاره هستند و طبیعتا طرفدار دارند اما در فضای مجازی فراوانند افرادی که من و شما اصلا نمی شناسیم شان اما افزون بر چند ده هزار نفر طرفدار دارند.
منبع:موسیقی قرن۲۱
خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
محمد می گويد: پاسخ دادن

ارقام کاملا اشتباه برای مثال جناب اقای بابک جهانبخش دارای دنبال کتنده هستند

روح الله می گويد: پاسخ دادن

خوش به حالشون.
اما چه دخلی به ما داره؟

امیر می گويد: پاسخ دادن

پس مرتضی پاشایی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Ali می گويد: پاسخ دادن

جونم شادمهر ٢/٣ میلیون ❤️

سحر می گويد: پاسخ دادن

واقعا مسخره است.همه میدونن مرتضی پاشایی و محسن یگانه در صدر هستند

محمد می گويد: پاسخ دادن

با نظرت کاملا موافقم….

رزیتا می گويد: پاسخ دادن

چرا چرت میگی ؟؟؟؟ محسن چاوشی از همه سرتره…. آلبوما و آهنگاش ده ساله پرفروش ترین های ایران هستن…

طرفدار شیش آتیشه چاوشی می گويد: پاسخ دادن

دقیقا! بالاخره هرچی نباشه چاوشی آقای خاصه…
بید بی مجنون شو حتما بشنوید…

رن می گويد: پاسخ دادن

من طرفداره مهدی یراحی ، ولی قبول دارم که طرفدارای یراحی زیاد نیست!!
اونم به دلیله اینه که کلا نسبت به ایشون خیلی بی مهری میشه و مظلوم واقع شده 🙁
هرجام که آهنگاش پخش میشه هیچ اسمی از ایشون نمییارن

شیوا می گويد: پاسخ دادن

بابا چرا امار غلط دست مردم میدین فرزاد فرزین تو خواب هم همچین دنبال کننده هایی نداره دیگه چه برسه تو بیداری ؟؟؟؟
محسن یگانه هم مقام چهارم رو نداره….به جرات میتونم بگم مقام اول رو باید داشته باشه..هرکی مخالفه میتونه بره یه نگاهی به صفحه اینستای محسن یگانه بندازه اونوقت با مال فرزین مقایسه کنه

کارن رحیمی می گويد: پاسخ دادن

فوق العاده ای آمار دروغ بوده اصلا به نظر من میزان طرفدار در شبکه های اجتماعی ملاک نیست و درصدر همه ی خوانندهای ایران میشه گفت مرتضی پاشایی و محسن یگانه و حمید عسکری هستن بقیه زیر این سه نفز هستن

hani می گويد: پاسخ دادن

فرزاد فرزین خیلی هم طرفدار داره .هر چی ما چیزی نمیگیم طرفدارای دیگه میان حرفای مفت میزنن اجراهای فرزاد فوق العادست بهترینه .اگه خون به مغزتون رسید برید صفحه ی فیسبوکش رو ببینید

سیما می گويد: پاسخ دادن

الان با خودتون چند چندین؟ والا من از هیچ کدومشون خوشم نمیاد فقط افتخاری گوش میدم!!مدیونید راجع سنم بد برداشت کنید!

شیدا می گويد: پاسخ دادن

ما تعداد زیادی خواننده داریم فقط همین چند تا طرفدار دارن????????????والا کل اقوام ما طرفدار یه گروه دیگن.همم موافق گروه پاپ دهه هفتاد یعنی ARIAN.من تا حالا اصلا صدای اینا رو هم نشنیدم!!!! تازه اومدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه می گويد: پاسخ دادن

پس شاهزاده کوووووووووو…..؟!؟!؟!
امپراطور احساس و امپراطور موسیقی پاپ کووووووووووو؟!؟!؟!
پس *مهدی احمدوند* کوووووووووووووووووووووووووووو؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
خجالتم خوب چیزیه!
زنده باد مهدی احمدوند و همه عشق اولیاااااااااا…………………..

ارسال دیدگاه: