جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

کنسرت های دی ماه تهران

کنسرت های دی ماه تهران

پاپ موزیک –  مدتی پیش در محافل مختلف گفته شده بود که اداره‌ی اماکن از صدور مجوزهای مربوط به اجرای کنسرت‌های پاپ سر باز می‌زند و این موضوع دهان به دهان در میان تهیه‌کنندگان موسیقی پیچیده بود، اما ظاهرا با به پایان رسیدن این مشکلات، بلیت‌فروشی کنسرت‌های پاپ در تهران آغاز شده است.

کنسرت های دی ماه تهران

مازیار فلاحی ۸ دی ماه در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۱:۴۵ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه خواهد رفت. این خواننده‌ی پاپ به تازگی آلبوم «ماه هفتم» را روانه‌ی بازار موسیقی کرده است و در این کنسرت نیز به اجرای قطعات این آلبوم و آهنگ‌های خاطره‌انگیزش خواهد پرداخت.
همین سالن ۵ دی ماه، میزبان مسعود امامی خواهد بود که قصد دارد، ساعت ۲۱:۳۰ با اجرای قطعات آلبوم جدیدش با هوادارانش دیدار کند.
رضا یزدانی ۱۵ دی ماه در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۱:۴۵ به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد رفت و مخاطبانش را میهمان موسیقی راک خواهد کرد.
۱۷ دی ماه نیز نوبت احسان حق‌شناس است که ساعت ۲۱ اجرایش را اجرایش را در همین سالن به روی صحنه ببرد.
محمد علیزاده ۱۸ و ۱۹ دی ماه هر شب در دو سانس در این سالن به روی صحنه می‌رود
گروه «سون»‌ نیز ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه هر شب در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد با هوادارانش دیدار می‌کند.
اما فرزاد فرزین ۲۵ و ۲۶ دی ماه هرشب در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به سالن میلاد می‌رود.
آغاز فروش بلیت‌های کنسرت، برای سه‌ماه پایانی سال باید اواسط ماه صفر آغاز شود تا روند فروش بلیت به‌صورت مطلوبی پیش رود. این در حالی است که امسال به دلیل وجود پاره‌ای از مشکلات این روند با تاخیر آغاز شد تا جایی که نگرانی تهیه‌کنندگان کنسرت را همراه داشت.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: