جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

هجده اجرا در اولین روز جشنواره موسیقی فجر

هجده اجرا در اولین روز جشنواره موسیقی فجر

پاپ موزیک – جشنواره موسیقی فجر جمعه میزبان ۱۸ اجرا در سالن‌های وحدت، رودکی، ایوان شمس، فرهنگسرای نیاوران، برج آزادی، فرهنگسرای ارسباران و برج میلاد است.

هجده اجرا در اولین روز جشنواره موسیقی فجر

جمعه ۲۴ بهمن ارکستر شهر تهران به سرپرستی نادر مشایخی ساعت ۱۸:۱۵ در تالار وحدت به صحنه می‌رود. ساعت ۲۱ در همین تالار رسیتال پیانوی آلمان برنامه اجرا می‌کند.

برنامه های سالن رودکی

در این روز ساعت ۱۵ در سالن رودکی میزبان نوازندگان بخش استعدادهای درخشان است. دو نوازی ویلن و پیانو وفاحمیدی، تکنوازی پیانو صدف الماسی و تکنوازی ویلن آوا شادمانی برنامه‌های این بخش از جشنواره است.

ساعت ۱۸:۳۰ در سالن رودکی در بخش رقابتی تریو بتهون امیرمحمد کاظمی و هرمس به سرپرستی مهسا قربانی به صحنه می‌روند. در همین سالن ساعت ۲۱:۳۰ دوئت پیانو و کلارینت اتریش و ایتالیا برنامه اجرا می‌کند.

ایوان شمس در فجر

ایوان شمس در روز اول جشنواره ساعت ۱۸:۱۵ میزبان گروه سهند به سرپرستی رشید وطن دوست است و ساعت ۲۱ در همین سالن گروه خنیا به سرپرستی پری ملکی برنامه اجرا می‌کند.

گروه سیمین سپهر به سرپرستی سوسن سپهری از جمله اجراهای بخش بانوان ساعت ۱۸:۱۵ در فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

ارسباران و برج آزادی با موسیقی همراه می شوند

فرهنگسرای ارسباران ساعت ۲۰ دو اجرا از بخش نسلی دیگر را ارائه می‌کند. گروه چهارگان به سرپرستی احسان ذبیحی‌فر و گروه یاد به سرپرستی محمدرضا ابراهیمی و مجتبی عسگری اجراهای روز اول در این فرهنگسرا هستند.

برج آزادی در اولین روز جشنواره دو اجرا از گروه باران شیراز به سرپرستی امیرحسین دادور و سایه سار به سرپرستی حسین سلیمانی را ساعت ۱۸:۱۵ ارائه می‌کند.

در همین سالن ساعت ۲۱ کروه کر مهر وطن به سرپرستی مسعود نکویی و کر آوای باران به سرپرستی سارا جلایی به صحنه می‌رود. اجراهای این سالن از جمله اجراهای بخش رقابتی جشنواره است.

چارتار در برج میلاد

در بخش پاپ جشنواره نیز روز اول برج میلاد میزبان گروه چارتار است.

منبع:مهر

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: