جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

زمانبندی و پرفروش ترین کنسرت های فجر

زمانبندی و پرفروش ترین کنسرت های فجر

پاپ موزیک – دو گروه موسیقی و دوخواننده پس از شش روز از آغاز فروش بلیط های جشنواره فجر تمام بلیط های کنسرتشان را فروختند.

زمانبندی و پرفروش ترین کنسرت های فجر

در این مدت ابتدا، «چارتار» و «احسان خواجه امیری» در کمتر از سه روز و «دنگ شو» و «محسن یگانه» پس از آنها، همه بلیت هایشان را فروختند.

گروه‌ موسیقی «چارتار» برای اولین‌بار است که در جشنواره‌ موسیقی فجر شرکت می‌کند و آنها هر دو سانس شب ۲۴ بهمن خود را سولداوت کردند.
احسان خواجه امیری هم که آلبوم «پاییز، تنهایی» با صدای او به تازگی منتشر شده، در جشنواره فقط یک سانس اجرا  در شب ۲۵ بهمن دارد که همه بلیت هایش فروخته شده است.
«دنگ شو» هم که به تازگی به جمع گروههای موسیقی مجاز پیوسته و مدتی کمی از انتشار اولین آلبوم مجازش می گذرد، موفق شده، یک سانس اجرای ۲۸ بهمن را سولداوت کند.
محسن یگانه خواننده مطرح پاپ هم که به تازگی از تور بسیار موفق ایالات متحده به کشور بازگشته، شب ۲۷ بهمن در دو سانس روی صحنه می رود. بلیت های اجرای یگانه هم تمام شده است.
در بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر امسال علاوه بر گروه ها و خوانندگانی که نام بردیم، چهره هایی مثل بنیامین بهادری، فریدون آسرایی، محمد علیزاده، گروه هفت، فرزاد فرزین، سیروان خسروی، بابک جهانبخش، مازیار فلاحی و شهرام شکوهی هم حضور دارند.

در سی امین جشنواره موسیقی فجر ۱۱۹ گروه در قالب گروه نوازی و تکنوازی در دو بخش رقابتی و جنبی به روی صحنه خواهند رفت.
در بخش رقابتی در شاخه موسیقی کلاسیک ایرانی ۱۰ گروه، ‌در بخش موسیقی کلاسیک غیرایرانی ۶ گروه و در بخش آواز جمعی ۸ گروه به اجرا می‌پردازند.
بخش جنبی جشنواره نیز در شاخه‌های بین الملل، پاپ، نواحی، موسیقی ایرانی، ‌بانوان، نسلی دیگر، استعدادهای درخشان و کودک برگزار می‌شود به طوری که ۱۰ گروه و تکنواز در شاخه بین الملل، ۱۳ گروه در شاخه پاپ، ۸ گروه در شاخه موسیقی نواحی، ۷ گروه در شاخه بانوان، ۱۳ نوازنده و گروه در شاخه نسلی دیگر، ۲۴ گروه و نوازنده در شاخه استعدادهای درخشان و ۳ گروه در شاخه موسیقی کودک و نوجوان ۱۶ گروه نیز در بخش جنبی و خارج از این بخش بندی‌ها به روی صحنه می‌روند.

سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی در تهران برگزار می‌شود.

زمانبندی و پرفروش ترین کنسرت های فجر

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
الهه می گويد: پاسخ دادن

وقتی مرتضی پاشایی نیست چه فایده

ارسال دیدگاه: