جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

گروه The ways مجوز گرفت

گروه The ways مجوز گرفت

پاپ موزیک – پس از تایید خبر اعطای مجوز اشعار اردلان هوشمند در سبک رپ حالا یک گروه پاپ راک هم مجوز اشعارش را از دفتر موسیقی دریافت کرد.

گروه The ways مجوز گرفت

اعطای مجوز به ترانه‌های گروه The ways است که اهالی پاپ – راک و کسانی که موسیقی متفاوت و جدی را دوست دارند، با این نام خاطرات زیادی دارند.
«اتاق آبی»، «قاصدک» و «شال» شاید معروف‌ترین و محبوب‌ترین آثاری هستند که تحت عنوان The Ways منتشر شدند.
پدرام آزاد از اعضای فعلی گروه هم مدتی پیش در گفت‌و‌گویی اعلام کرده بود که گروه به دنبال گرفتن مجوز فعالیت رسمی در داخل کشور است که تا امروز مرحله اول و بسیار مهم این خواسته، محقق شده است. با توجه به اینکه خواننده، ترانه سرا و آهنگساز قدیمی گروه یعنی کاوه آفاق هم به تنهایی کارش را ادامه داد و مجوز ترانه اش را هم دریافت کرد، حالا علاقه مندان موسیقی پاپ غیرمتعارف خوشحالند که دو گزینه جدید مجاز به علاقه مندی‌های موسیقیشان اضافه شده است.
مطابق شنیده‌ها، ترانه‌هایی که از The ways به شورای شعر و ترانه رسیده، با کمترین اصلاحی مجوز گرفته‌اند و حالا نوبت سایر مجوزهاست تا آلبوم رسمی گروه The Ways به بازار بیاید. ان‌ها ۱۳ قطعه به شورا ارائه کرده بودند که اغلب این قطعات مجوز گرفته‌اند. «ایمان محمدی» دو ترانه را و «حامد قناد» ۱۱، ترانه را در این البوم سروده‌اند.
اعضای The Ways از ابتدا هم دنبال مجوز و برگزاری کنسرت بودند. سال ۸۴، کاوه آفاق و «علیرضا پوررضا» و «حامد قناد» آلبومی را تحت عنوان «گروه کاویان» ساختند و آلبوم را به ارشاد ارائه دادند ولی آن زمان به آن‌ها مجوز ندادند. بعدا گروه کارش را با ویدیوهای متفاوت و جذاب و در عین حال در قالب‌های رسمی و مجاز منتشر کرد که با استقبال بسیار خوبی هم رو به رو شد. اما حداقل امروز که هر دو طرف داستان مجوز گرفته‌اند، باید از ویدیو هم دور باشند که برگ برنده ان‌ها بوده. مگر اینکه جایزه ققنوس بتواند مقدمه‌ای باشد برای شبکه مجاز پخش کلیپ‌های موسیقی.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: