جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

آلبوم محسن یگانه بعد از عید می آید

آلبوم محسن یگانه بعد از عید می آید

پاپ موزیک – «محسن یگانه» خواننده بنام و سر‌شناس موسیقی پاپ ایران که از چندی پیش خبر تولید تازه‌ترین آلبوم خود را داده بود، در اینستاگرامش با انتشار یادداشتی کوتاه، عنوان کرد که این اثر تا آخر امسال منتشر نمی‌شود و هوادارانش منتظر آلبوم جدید نباشند.

آلبوم محسن یگانه بعد از عید می آید

محسن یگانه در این زمینه نوشت: «خیلی تلاش کردیم که آلبوم به قبل عید برسه ولی نشد! یعنی تموم کارهایی که باید انجام می‌دادم، انجام دادم ولی اون بالایی صلاح کار را بیشتر می‌دونه و تصمیم گرفته که این آلبوم بعد‌ها پخش بشه! ولی اصلا نا‌امید یا دلسرد نشدم و خدا را شکر کاملا به آیندهٔ بعد از این آلبوم امیدوارم! همه کسانی که برای تولید آلبوم زحمت کشیدن از من یک خسته نباشید طلب دارند، دمشون گرم که در بهترین حالت همه کارهارو انجام دادن. آلبوم رفت واسه بعد از عید.»

  • موفق در داخل و خارج کشور

یکی از مهم ترین چهره های امروز موسیقی ایران در داخل و خارج کشور، بی شک محسن یگانه است. چند سالی است که از انتشار آخرین آلبوم او «حباب» می گذرد و او همچنان موفق در هر عرصه ای پیش می رود. بلیت های کنسرتش در جشنواره هم خیلی زود فروخته شد. برای یگانه که مهرماه روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بوده و مدتهاست که اثر جدیدی منتشر نکرده، این یک اتفاق خوشایند و مهم است. او تور بسیار موفق امریکا را هم پشت سر گذاشت؛ طوری که علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد از موفقیت او در خارج از کشور سخن گفت. در همان سفر ایالات متحده هم یگانه درگیر کارهای البومش هم بود. کارهایی که تنظیم کنندگان در ایران ساخته بودند، به او می رسید و او در استودیوی بزرگ یکی از مطرح ترین آهنگسازان ایرانی هالیوود که مهندس صدا و صدابردار اغلب کنسرت های او در ایالات متحده هم بود، کارهای تکنیکی قطعات را انجام می داد.

  • آلبوم، نه !

یگانه سال ۹۱ و پس از انتشار آلبوم «حباب» در گفتگویی رادیویی عنوان کرد که پس از این سه آلبوم رسمی که راهی بازار کرده است، دیگر آلبومی منتشر نمی‌کند و به صورت تک آهنگ آثارش را در دسترس مخاطبین قرار می‌دهد، اما امسال او از این تصمیم پشیمان شد و کار برروی آلبوم جدید را آغاز کرد که اوایل سال ۱۳۹۴ منتشر می‌شود. او پس از بازگشت از امریکا یکی دو روز استراحت کرد و خیلی زود رفت سروقت آلبوم جدید. محسن یگانه این روزها یا وقتش را با نگاه دخترش می گذراند یا در استودیو مشغول کار روی آلبوم جدید است. تا امروز ۱۶ قطعه ساخته شده که احتمالا ۱۲ قطعه از آنها در آلبوم چهارم یگانه قرار خواهد گرفت. قرار بود آلبوم تا عید منتشر شود اما آن طور که خودش خبر داد و پیش از این هم از شواهد بر می آمد، این اتفاق به سال بعد موکول شد. طولانی شدن حضور یگانه در امریکا باعث شد تا برنامه از پیش تعیین شده، کمی به تعویق بیفتد و یگانه هم اصلا دوست ندارد ریسک کند و از وسواسش روی قطعات البوم جدید بکاهد. آن طور که نزدیکانش می گویند، اگر آلبوم به عید نرسد که نرسید، قطعا از او یک یا دو تک آهنگ تا سال جدید خواهیم شنید.

  • قطعات مهم آلبوم جدید

در آلبوم جدید علی ثابت رهبر ارکستر یگانه در مقام تنظیم کننده چند قطعه حضور دارد اما اغلب قطعات را خود محسن یگانه تنظیم کرده است؛ آن هم در سبک های مختلف؛ هم اسلو و هم هاوس. دو قطعه بسیار مهم این آلبوم، “نه” و “چنگال تقدیر”  هستند که دموهایی از آنها منتشر شده و خیلی ها معتقدند این قطعات، جزو پرطرفدارترین قطعات آلبوم خواهند بود. می گویند ” چنگال تقدیر” یکی از دلنشین ترین قطعات آرام این سالهای موسیقی پاپ است. برای اولین بار، محسن یگانه هیچ قطعه ای را به صورت کاور اجرا نکرده و همه قطعات اوریجینال هستند. این هم یکی از مهم ترین تفاوت های آلبوم جدید با آلبوم های قبلی یگانه و کارهایی است که برای خوانندگان دیگر نظیر علی لهراسبی ساخته بود. آهنگساز تمام قطعات آلبوم هم مطابق انتظار خود یگانه است.

  • تثبیت موقعیت پسر گنبدی موسیقی ایران

یگانه همچنان پیش می رود و به تعداد هوادارانش هم هر روز اضافه می شود. آلبوم جدید او اگر مثل سه آلبوم قبلی موفق باشند و قطعاتی موفق در ابعاد مگاهیتی مثل سکوت را در بر داشته باشد، قطعا جایگاه یگانه بیش از پیش در موسیقی پاپ ما تثبیت خواهد شد.

×××

برای دانلود فول آلبوم محسن یگانه کلیک کنید.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: