جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

گینس خواهان ارسال مدارک جهت ثبت رکورد فیلم ایرانی

گینس خواهان ارسال مدارک جهت ثبت رکورد فیلم ایرانی

پاپ موزیک – فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه کنندگی امیر پورکیان به تازگی با پایان مراحل فنی آماده نمایش شده و گروه تولید بزودی برای پروانه نمایش فیلم اقدام خواهند کرد.

گینس خواهان ارسال مدارک جهت ثبت رکورد فیلم ایرانی

گینس طی ایمیلی به سازندگان فیلم”خنده های آتوسا” برای اثبات رکورد پایان فیلمبرداری پروژه در چهار روز درخواست مدارک لازم را کرده است.

“پورکیان”تهیه کننده فیلم سینمایی «خنده‌های آتوسا» گفت: طی روزهای گذشته ایمیلی از گینس به دستمان رسید مبنی بر اینکه مدارک لازم را برای ثبت این دستاورد برایشان ارسال کنیم. بزودی مدارک را برای گینس ارسال می‌کنیم تا هر چه زودتر این رکورد به ثبت برسد.

وی ادامه داد: با پخش نسیم صبا به توافق رسیده‌ایم و در صورت اخذ پروانه نمایش قصد داریم فیلم را در ایام نوروز به نمایش عمومی درآوریم. در صورت تحقق این امر تا پایان سال برای موارد تبلیغاتی گسترده فیلم اقدام خواهیم کرد.

این فیلم برای اولین بار در تاریخ سینمای جهان در چهار روز در یک قطار در حال حرکت مقابل دوربین رفت که از این حیث یک رکورد جهانی را به ثبت رسانده است و گروه تولید همچنان درصدد این هستند تا این دستاورد را در کتاب گینس به ثبت برسانند.

باران کوثری، بهار نوحیان، امیر جدیدی، پژمان بازغی، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری، نازنین صبری، هومن اطیابی و محمدرضا فروتن همراه با استوارت دنیسون بازیگر و کارگردان انگلیسی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

پورکیان در جشنواره فیلم فجر سال جاری با فیلم «دریا و ماهی پرنده» در مقام تهیه کننده حضور داشت که در زمان نمایش خود در برج میلاد با استقبال خوبی مواجه شد.در خلاصه داستان «خنده های آتوسا» آمده: مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند.

منبع:فارس

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: