جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

فقط گوش کن رضا صادقی به روی صحنه می رود

فقط گوش کن رضا صادقی به روی صحنه می رود

اخبار موسیقی – رضا صادقی پس از انتشار آلبوم جدیدش برای نخستین بار با اجرای آلبوم «فقط گوش کن» روی صحنه می‌رود.

فقط گوش کن رضا صادقی به روی صحنه می رود

ارکستر «مشکی پوشان» شامگاه ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در تهران روی صحنه می‌رود.
رضا صادقی پس از انتشار آلبوم جدیدش برای نخستین بار با اجرای آلبوم «فقط گوش کن» در تهران روی صحنه می‌رود.
در این کنسرت که به همت موسسه صوت «آوای هنر» ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد صادقی با گلچینی از قطعات پرطرفدار و البته اجرای زنده آلبوم «فقط گوش کن» برای اولین بار، کنسرتش را در حضور دوستدارانش روی صحنه خواهد برد. آلبوم «فقط گوش کن» اواخر سال گذشته در بازار موسیقی کشور منتشر شد و رونمایی و جشن امضای این آلبوم حواشی و اخبار متعددی را به خود دید که باعث شد این آلبوم در روز انتشارش به شدت مورد توجه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار بگیرد. رضا صادقی درباره این کنسرت و اجرای زنده آلبوم جدیدش برای اولین بار در تهران اعتقاد دارد: «این کنسرت شروع یک روند جدید در ارکستر مشکی پوشان است و با یک تفاوت خاص نسبت به گذشته قرار است این برنامه برگزار شود. این کنسرت به نوعی شروع اتفاقات خوب است و برنامه‌های ویژه‌ای برای آن داریم.»
پیش از این ارکستر «مشکی پوشان» با چهره‌هایی چون عمید بنکدار (گیتار باس)، آرش مقدم (درامز)، علیرضا شهبازی (گیتار الکتریک)، فاضل پیش (گیتار)، امیر شهابی (کیبورد)، ناصر رحیمی (پرکاشن)، مرتضی کریمی (عود)، حسین شریفی (ترمبون)، علیرضا می‌رآقا (ترومپت)، بنیامین بیانی (ساکسفون)، میلاد عالمی (ویولن)، رضا آذرنجات (ترومپت) و رهبری «پویا نیک‌پور» به اجرای برنامه پرداخته بود.
علاقمندان جهت تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند از طریق سامانه ۸۴۲۰۰ اقدام نمایند.
ذکراین نکته ضروری است که این برنامه تنها برای روز ۱۰ اردیبهشت تدارک دیده شده بود که استقبال از بلیت فروشی این برنامه باعث شد که دست اندرکاران برگزاری کنسرت آنرا برای یک روز و دو سانس دیگر نیز تمدید نمایند.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
اکرم طالبی می گويد: پاسخ دادن

جای تاسف دارد که یک فرد هنرمند و محبوب با سیگار!!!!

ارسال دیدگاه: