جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

جزئیات آلبوم جدید از زبان محمد علیزاده

جزئیات آلبوم جدید از زبان محمد علیزاده

اخبار موسیقی در نیمه اسفند سال ۹۱ آلبوم «دلت با منه» با صدای او منتشرشد و پس از آن کنسرت های مختلفی را در تهران و سایر شهرستانها برگزار کرد. از اوایل سال ۹۳ زمزمه های انتشار آلبوم جدیدش جدی تر شد و این روزها تمرکز اصلی او تولید این مجموعه است. البته در این بین از دیدار با مخاطبانش هم غافل نشده و برای اجرای زنده هم برنامه هایی دارد. «محمد علیزاده» در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه در سالن میلاد تهران روی صحنه رفت و به دلیل استقبال مخاطبان کنسرتش تمدید شد. او طی روزهای پنج و ششم خردادماه به همت شرکت «ایران گام» کنسرت دیگری در پایتخت خواهد داشت. البته قطعه جدید علیزاده به نام «همینه که هست» با ترانه «مهرزاد امیرخانی» و تنظیم «میلاد ترابی» هم آماده انتشار است و به زودی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. به بهانه آلبوم جدید محمد علیزاده به سراغش رفتیم و دقایقی را با این خواننده هم کلام شدیم.

جزئیات آلبوم جدید از زبان محمد علیزاده

علیزاده درباره آخرین مراحل تولیدی آلبوم جدیدش گفت: ‌ «تقریبا حدود هشتاد درصد مراحل کاری آلبوم تمام شده و و همه ترانه‌ها و ملودی‌ها را انتخاب کرده‌ایم. حالا فقط وسواس‌های من است که باعث شده کمی وقت و انرژی بیشتری روی آلبوم صرف شود. برخی قسمت‌های ملودی‌ها و برخی تنظیم‌ها شاید عوض شود و همین ریزه کاری‌ها باعث شده بیشتر و بیشتر حساسیت به خرج بدهیم. خودم احساس خوبی نسبت به این آلبوم دارم و فکر می‌کنم آلبوم جدید جایگاه خوبی در قلب مردم خواهد داشت. کار‌ها خوب پیش می‌روند و برخی تداخل‌ها بین اجراهای زنده و مسائل شخصی خودم باعث شد انتشار آلبوم کمی به تاخیر بیفتد.»
علیزاده درباره تاریخ قطعی انتشار آلبومش نیز گفت: «همه تلاشم برای انتشار آلبوم در فصل بهار است و و امیدوارم دیگر نهایتا تا اواخر ماه مبارک رمضان آلبوم به بازار بیاید؛ آلبومی که بیش از دو سال برایش وقت، انرژی و حساسیت صرف شده و بیش از ۳۵ اثر تولید شد تا به نتیجه دلخواه رسیدیم.» محمد علیزاده خواننده «دلت با منه» درباره جزئیات آلبومش نیز گفت: «در بخش ترانه‌ها از حضور چهره‌هایی چون محمد کاظمی، مهرزاد امیرخانی و خودم استفاده کرده‌ایم. میلاد ترابی، سینا شعبانخانی و امیر علی بهادری هم ملودیهای آلبوم را ساخته‌اند. البته خودم من هم در این بخش حضور دارم و چند ملودی ساخته‌ام. در بخش تنظیم آثار نیز معین راهبر، مهران خالصی، حامد برادران، شهاب اکبری و… حضور دارند. مدیریت کلی و هنری آلبوم نیز بر عهده «میلاد ترابی» است که با توجه به شناخت کاملی که درباره فضاهای آثار من دارد، به خوبی از پس این وظیفه بر آمده است.»
از این خواننده تاکنون آلبوم‌های «سورپرایز» و «دلت با منه» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است و این خواننده کنسرت‌های فراوانی را در تهران و شهرستان روی صحنه برده است.

“بهمن بابازاده”

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: