جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

حمله به بنیامین در قلب لس آنجلس

حمله به بنیامین در قلب لس آنجلس

اخبار موسیقی خواننده آلبوم «۹۴» در هفته گذشته خبرساز شد و با انتشار خبر ازدواج قریب الوقوع اش بار دیگر به صدر اخبار موسیقی در کشور رفت.

حمله به بنیامین در قلب لس آنجلس

بنیامین بهادری در حالی که در تور کنسرت های آمریکا و کانادای خود به سر می برد، به یک باره خبر ازدواجش را روی صفحات شخصی اش منتشر کرد تا در اوج اتفاقات تلخی که در تور کنسرت هایش در امریکا برایش رخ داده است، سعی کند خودش را آرام نشان دهد و از این طریق بتواند آرامشش را حفظ کند.

برنامه گذاران و خواننده های لس آنجسی در کمپین ها و برنامه ریزی های گسترده سعی داشتند مانع بلیت فروشی کنسرت این خواننده شوند و همین اتفاقات تلخ و حمله های تند و تیز به این خواننده و گروهش باعث شده بود حاشیه های مختلفی در این تور حول و حوش بنیامین باشد. بسیاری از خواننده های لس آنجلسی در برنامه هایی دو سه نفره و انتخاب قیمت بلیت هایی پایین و تخفیف های مختلف، قصد داشتند به قول معروف کنسرت بنیامین را زمین بزنند. از جمله این برنامه کنسرت سه خواننده از دور خارج شده یعنی برادر و خواهر «ش.ص »و یک خواننده فراموش شده دیگر یعنی «ش. ک» بود که برای تخریب برنامه بنیامین در همان روز و ساعتی که این خواننده کنسرت داشت، در سالن یکی از هتل های مجلل لس آنجلس برنامه ای را ترتیب دادند تا بتوانند از این طریق مانع بلیت فروشی کنسرت بنیامین شوند؛ اتفاقی که در سالهای گذشته نیز در تور کنسرت های مشابه خواننده های ایرانی از قبیل احسان خواجه امیری و محسن یگانه نیز رخ داده  و عمدتا با شکست رو به رو شده بود. همه این حمله ها از سوی چند سایت موسیقی و شبکه تلویزیونی  ترتیب داده شده بود و همین باعث شد بنیامین در یکی از کنسرت هایش با اشاره به این موضوع، سخنان تندی را نسبت به کارشکنی های یک سایت موسیقی روی سن بر زبان بیارود.

* شکایت می کنم

بنیامین درباره این رفتارها و تذکر جدی اش به این سایت معتقد است: «دوشنبه ای که گذشت کنسرتی را در نیویورک برگزار کردیم که خوشبختانه این برنامه با استقبال خوب مخاطبان ایرانی مقیم نیویورک مواجه شد و من هم در این فرصت درباره رفتارهای اخیر آن سایت موسیقی اعتراض خود را اعلام کردم. من سال هاست از مسئولان این سایت درخواست کرده ام آهنگ های من را منتشر نکنند. این خیلی بد است که ما چون در ایران هستیم و قانون کپی رایت نداریم، آهنگ هایمان توسط این سایت بدون اجازه منتشر می شود. البته این آخرین بار است که اعلام می کنم که در این سایت آهنگ، اسم و عکس مرا منتشر نکند. یک هفته فرصت دارند که فایل مرا از سایت خود حذف کنند و گرنه از طریق قانونی این موضوع را پیگیری خواهم کرد. اگرچه این صحبت مساله مشترکی بین دوستان خواننده داخلی ام است و آنها هم از این موضوع گله دارند اما من از طرف خودم صحبت می کنم. بعد از صحبت های من برخی حواشی در کنسرت به وجود آمد که در جای خود قابل بررسی است. اما به طور حتم لازم بود که چنین صحبت هایی انجام پذیرد چرا که دست اندرکاران این سایت باید به این موضوع واقف باشند که نباید بدون اجازه آثار ما در شبکه هایی که به آن دسترسی نداریم دانلود غیر قانونی شود.»

* بازی ادامه دارد

تور کنسرت های بنیامین بهادری همچنان ادامه دارد و پس از واکنش تند این خواننده پیش بینی می شود که این رفتارها در مورد او بیشتر و بیشتر شوند. مواجهه تند و تیز بنیامین با این اتفاقات باعث شده چند شبکه ماهواره ای هم نسبت به این رفتارها و سخنان بنیامین جبهه گیری کنند و البته بنیامین که در فضای مجازی به شدت مورد حمایت دوستدارانش است، شاهد شکل گیری کمپین هایی بوده که ایرانی های خارج از کشور هم از او حمایت قاطع شان را داشته اند.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!
مریم می گويد: پاسخ دادن

آقای بهادری حتما” بایداین مسئله رو پیگیری کنن واجازه ندن به حقوقشون تجاوزبشه

ارسال دیدگاه: