جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

مریم حیدرزاده نمایشگاه نقاشی پس از آن همه حسرت را برگزار می‌کند

مریم حیدرزاده نمایشگاه نقاشی پس از آن همه حسرت را برگزار می‌کند

اخبار موسیقی نمایشگاه نقاشی‌های «مریم حیدرزاده» با عنوان «پس از آن همه حسرت» در تهران افتتاح خواهد شد. آیین گشایش این نمایشگاه روز جمعه بیست و هفتم شهریورماه و با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری کشور برگزار می‌شود. از روز شنبه بیست و هشتم شهریورماه الی اول مهر، مریم حیدرزاده پذیرای مخاطبان خواهد بود و ورود برای عموم آزاد است. ساعت کاری این نمایشگاه در روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و سایر ایام هفته از ساعت ۱۱ تا ۱۹ خواهد بود. گفتنی است که این گالری در روزهای دوشنبه تعطیل است.

مریم حیدرزاده نمایشگاه نقاشی پس از آن همه حسرت را برگزار می‌کند

مریم حیدرزاده درباره جزئیات این نمایشگاه به خبرنگار سایت «پاپ موزیک» گفت:«این سومین نمایشگاه نقاشی من است. تکنیک آثار هم آبرنگ و اکریلیک است. موضوعات کارها بیشتر حول محور طبیعت و ناتورالیسم و اکسپرسیونیسم است.»
او درباره سایرفعالیت‌های خود هم اعلام کرد:«مشکل ارشاد من طی روزهای آینده برطرف می‌شود. مراحل پایانی تولید آلبوم دکلمه‌هایم را پیگیری می‌کنم  که به زودی منتشر خواهد شد. درحال گردآوری کتاب گزیده اشعارم هستم که شامل گزیده‌ای از هشت کتاب دیگر ترانه‌های من خواهد بود.»

گفتنی است که نمایشگاه نقاشی‌های مریم حیدرزاد در گالری شیرین به نشانی خیابان کریمخان، خیابان ثنایی، کوچه ۱۳ پلاک ۵ برگزار می‌شود.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: