جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

آهنگ فوق العاده، اجرا فوق العاده، انرژی فوق العاده

IMG_37741-300x300

اخبار موسیقی نخستین کنسرت بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ پس از گذراندن دوره بیماری با اجازه پزشکان برگزار شد و صفوی در این کنسرت از فرصتی که خداوند دوباره به او داد تا در بین علاقه‌ مندانش باشد، تشکر کرد.

آهنگ فوق العاده، اجرا فوق العاده، انرژی فوق العاده

نخستین کنسرت بهنام صفوی خواننده جوان و پاپ خوان کشورمان شب گذشته در حالی در برج میلاد تهران برگزار شد که بهنام صفوی دوره نقاهت پس از عمل جراحی خود را می‌گذراند و به گفته خودش با اجازه تیم پزشکان توانست یک سانس کنسرت برگزار کند که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

اجرای صفوی با آهنگ‌های آرامش، چقد خوبه، ای جان و بی تو امشب آغاز شد و وی پس از آن برای فرصت دوباره پیش آمده خود در زندگی از خداوند سپاسگذاری و برای حضور در بین علاقه‌مندانش و اجرای کنسرت بسیار ابراز خرسندی کرد. شایان ذکر است تا به اینجای کنسرت شاهد اجرای آنپلاگ (ساز زنده) بودیم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی سپس آهنگ «حیف» را اجرا کرد و یکی از مهمانان ویژه‌اش در این جمع را سید کمال هاشم زاده، ترانه‌سرای قطعه «ای جان» معرفی کرد و گفت: این چند مدت گذشته برای من اتفاقاتی افتاده که البته با یادآوری آنها قصد ناراحتی علاقه مندانم را ندارم اما باید از کسانی که برای من در این مدت زحمت کشیده‌اند تشکر ویژه کنم بالاخص تیم پزشکی‌ام که اجازه دادند یک سانس خدمت شما اجرا داشته باشم، سه پزشک اصلی من پروفسور بابک باباپور، دکتر میرزا زاده و دکتر عارف پور که در مسیر بدست آوردن سلامتی‌ام بسیارکمکم کردند و اکنون در جمع شما هستند.

در ادامه برنامه صفوی آهنگ تیتراژ یکی از برنامه‌های شبکه سه سیما به نام «خدا» را اجرا کرد و در حین خواندن این آهنگ عکس‌هایی که وی در مدت حضور در بیمارستان با دوستان و علاقه‌مندانش، حین، قبل و بعد عمل جراحی‌اش گرفته بود را در قالب یک کلیپ به معرض نمایش در آورد.

آهنگ فوق العاده، اجرا فوق العاده، هیجان و انرژی فوق العاده

قطعه بعدی «فوق العاده» نام داشت که در هنگام اجرای آن انرژی بالای بهنام صفوی هیجان فوق العاده ای را به حضار تزریق کرد که نتیجه آن یکی از خاطره انگیزترین دقایق این کنسرت را رقم زد.

آهنگ بعدی این خواننده جوان و پاپ کشورمان «بگو آره» بود که وی پس از این اجرا علیرضا نیک بخت واحدی، فوتبالیست و سیروان و زانیار خسروی و افشین یداللهی ترانه‌سرای آهنگ هایش را در بین حضار به جمع معرفی و از آنها برای حضورشان تشکر کرد.

«فرصت کمه»، «دل خسته»، «عشق من باش» و «آشتی» و «دلتنگتم» اجراهای بعدی این هنرمند بود که بخشی از آهنگ «عشق من باش» و «عاشقت شدم» را هم با پیانو تک نوازی کرد و سپس محمدرضا احمدی گزارشگر شبکه سه را به عنوان یکی از دوستان خوبش به حضار معرفی کرد.

اجرای تک نوازی قطعه «تو نزدیکی» هم با پیانو توسط صفوی انجام شد و وی سپس به ویژه برنامه‌ای که فروردین ۸۹  با علی اصحابی و فرزاد فرزین به تهیه کنندگی احسان علیخانی داشتند، اشاره کرد و گفت که دوست خوبش «احسان علیخانی » در جمع است.

وی سپس با خواندن آهنگ «من و بارون» بابک جهانبخش او را نیز در جمع خطاب قرار داد و گفت که خوشحال است او را در این سالن می‌بیند.

دو آهنگ دیگر «به نام همین حوالی» با ترانه سرایی محمد کاظمی و اجرای دوباره آهنگ «عشق من باش» این کنسرت را به پایان رساند.

از نکات جالب دیگر این کنسرت انرژی فوق العاده این خواننده در حین اجرا بود که با توجه به وضعیت بیماری او غافلگیر کننده به نظر می رسید.

گفتنی است این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شد.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: