جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

امید نیکوبیان برای پارادایس می‌خواند

امید نیکوبیان برای پارادایس می‌خواند

اخبار موسیقی «امید نیکوبیان» خواننده جوان موسیقی پاپ کشور از همکاری با فیلم سینمایی «پارادایس» به عنوان خواننده این فیلم خبر داد.

امید نیکوبیان برای پارادایس می‌خواند

 فیلم سینمایی «پارادایس» به کارگردانی «علی عطشانی» این روزها آخرین مراحل فنی خود را می‌گذراند و آذرماه سال جاری در جشنواره برلین به صورت خصوصی اکران خواهد شد. مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و چند بازیگر آلمانی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

امید نیکوبیان ضمن اعلام این مطلب به «موسیقی ما» گفت: «ساخت موسیقی این فیلم سینمایی بر عهده‌ی «پوریا حیدری» است و من نیز خوانندگی دو قطعه در این فیلم را بر عهده دارم که هر دو توسط این موزیسین سرشناس کشور آهنگسازی و تنظیم شده‌اند.»

این خواننده اظهار داشت: «یکی از قطعاتی که برای این فیلم تولید شده دو زبانه است. در این قطعه که فضایی غربی دارد به دو زبان فارسی و انگلیسی خوانده‌ام. قطعه‌ی دیگر نیز که برای تیتراژ پایانی در نظر گرفته شده، در فضای پاپ ایرانی تولید شده است.»

امید نیکوبیان مشغول تولید نخستین آلبوم خود است که تا کنون حضور «پوریا حیدری» و «علی بحرینی» در آن قطعی شده است. قطعه «با تو خوبه حالم» با صدای «امید نیکوبیان»، ترانه «علی بحرینی» و آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ «پوریا حیدری» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید. عکس کاور این قطعه اثر «سعید عبداللهی» است و «بهرنگ نامداری» تایپوگرافی آن را انجام داده است.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: