جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

علیرضا قربانی برای کیمیا خواند

علیرضا قربانی برای «کیمیا» خواند

 

اخبار موسیقی این روز‌ها می‌شود صدای «علیرضا قربانی» – خوانندهٔ موسیقی سنتی ایران- را به عنوان خوانندهٔ تیتراژ سریال «کیمیا» با آهنگسازی «آرمان موسی‌پور» به کارگردانی «جواد افشار» و فیلمنامه‌نویسی «مسعود بهبهانی‌نیا» شنید.

علیرضا قربانی برای کیمیا خواند

با آهنگسازی آرمان موسی‌پور و ترانه‌ای از مسعود کلانتری

قربانی در این سال‌ها در تیتراژ بسیاری از سریال‌های تلویزونی چون «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «کیف انگلیسی» و غیره فعالیت داشته است که برخی از آنان جزو مخاطب‌ترین آثار قربانی به شمار می‌رود و حالا نیز «کیمیا» نیز جزو آثاری است که با استقبال مواجه شده است. پیش تولید این سریال دو سال طول کشیده بود. مهراوه شریفی‌نیا نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند و نقش مادرش را نیز آزیتا حاجیان برعهده دارد. پیش از این اعلام شده بود که قرار است «محسن چاوشی» تیتراژ این سریال را بخواند.

حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سیدمهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی و … بازیگران اصلی این مجموعه هستند. در خلاصه داستان «کیمیا» آمده است: در گذر فصل‌ها و سال‌ها و در التهاب حوادث و بحران‌ها، نسل‌ها و شخصیت‌ها شکل می‌گیرند. کیمیا از نسلی معترض و حقیقت جوست. او به دنبال کشف حقیقت، ققنوس وار به دل آتش حوادث می‌زند تا جاودانگی را بیابد. این سریال با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دوم سیما در حال تولید است. گفتنی ست سریال کیمیا داستان پرفراز و نشیب زندگی یک زن ایرانی را در سه دوره تاریخی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی و زمان حال حاضر بود تصویر می‌کشد.

بخشی از متن تیتراژ: «آیینهٔ دیدار تو/ سر شکوه هر غزل/ مضمون بی‌تکرار تو/ من از که گویم غیره تو/ در هر چه می‌بینم تویی/ در عین بی‌تکراریت/ آیینهٔ دیدار تو/ سر شکوه هر غزل/ مضمون بی‌تکرار تو/ من از که گویم غیر تو/ در هر چه می‌بینم تویی/ در عین بی‌تکراریت/ هربار تو هربار تو/ بخت است و کاره عاشقی هر بار دارد قرعه ای/ در دف بکوبید این زمان این بار من این‌بار تو/ گاهی چو مهر مادر با جحان خود می‌پروری/ گاهی چونان قهر پدر از هیبتی سرشار تو/ گاهی به نام میهنم خو کرده با جان و تنم/ سبز و سپید و سرخ تو زیبا‌ترین دلدار تو/‌ای زگر تسیح مکلک بر حلقه زنار من/ کفرم تویی دینم تویی/ هم دف تویی هم نای تو هم چنگ تو هم تار تو/‌ای لحظه ناب ازل آینه دیدار تو.»

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: