جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

کنسرت ششم مهرماه مهدی یراحی در سالن میلاد نمایشگاه لغو شد

کنسرت ششم مهرماه مهدی یراحی در سالن میلاد نمایشگاه لغو شد

اخبار موسیقی نسرت پاییزه «مهدی یراحی» که قرار بود روز ششم مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود، لغو شد. با وجود اینکه بلیت‌های هر دو سانس این برنامه به اتمام رسیده بود اما فاجعه مرگ‌بار صحرای «منا» و شهادت دردناک صدها هموطن باعث شد تا برنامه این خواننده هم تحت تاثیر قرار بگیرد.

کنسرت ششم مهرماه مهدی یراحی در سالن میلاد نمایشگاه لغو شد

یراحی ساعاتی قبل در جریان تماس با سایت «پاپ موزیک» اعلام کرد که تصمیم به لغو این برنامه دارد. او در ادامه یادداشتی را برای انتشار در اختیار این رسانه قرار داد و جزئیات تصمیم خود را به تفصیل بیان کرده است. خواننده آلبوم «مثل مجسمه» در یادداشتی که می‌خوانید دلیل لغو برنامه خود را احترام به درگذشتگان و بازماندگان فاجعه منا عنوان کرده است:
“به نامِ خدا”
 
آتش بگیر تا که ببینى چه مى کِشم
احساس سوختن به تماشا نمى شود
 
با سلام، عرض احترام به شما همراهانِ گرانقدر، که مانندِ همیشه براى دیدنِ فرد فردتان در کنسرتهایم لحظه شمارى مى کنم و چه لحظاتِ با شکوهى است براى من، شمردنِ دقایق پایانى براى دیدار با شما مخاطبینِ نازنینم.
اما وراى این اشتیاقِ غیر قابل وصف رسالت دیگرى هم دارم که آنرا از شما مردمان اصیل و انسان دوست سرزمینم آموخته ام.
تماشا کردن، درک کردن، همراه و همدرد شدن.
 
با گذشتِ چند روز ابعاد عمیق تر و گسترده ترى از فاجعه انسانى “منا” هویدا مى شود. درگذشت تعداد کثیرى انسان و تعداد قابل توجهى هموطن، شمارى از مصدومان و هنوز هموطنان مفقود!
من مسافرى را راهىِ منا نکرده بودم اما در این چند روز در اطرافِ خود تعدادى از چشم به راهانِ مسافرینِ منا را دیدم. آشفته، عزادار، مبهوت و حیرت زده در انتظار بازگشت پیکر بى جان عزیزانشان.
عشق،تأمل،شادى، عهد من با شماست تا پایانِ عمرم. شادى از صورتمان رخت بسته، اخبار و تصاویرِ ارسالى غمگینمان کرده. مى دانم این قاعده دنیاست، مى دانم این حس کوتاست! اما مى توان بى تفاوت نبود، مى توانیم شریک باشیم در این لحظاتِ سخت با هموطنانً داغدارمان.
کارى از منِ کم بضاعت براى التیام بخشیدن به این دردِ مشترکِ انسانى ساخته نیست، جز گذشتن از شیرین ترین لحظاتِ عمرم، یعنى خواندن براى شما روى صحنه و تماشاى شما.
از شما اجازه نمى گیرم، عذرخواهى هم نمى کنم چون ایمان دارم مخاطبین فهیم من انسانهاى عاشق و آزاده اى هستند که نه تنها سازنده دردِ دیگران نیستند بلکه دردِ دیگران را مرهم مى شوند. حتىٰ با یک گذشت و احترامِ ساده به اندازه لغوِ یک شب همصدایى با شما. فقط یک شب،به همین سادگى!
در پایان از همراهى و درکِ انسانىِ تهیه کنندگان و مسئولینِ بر گزار کننده به جهتِ نهایتِ همدلى و ابراز لطف سپاسگذارم.
با حمایت و همراهىِ شما مخاطبینِ فهیم و ارجمند ، به احترامِ درگذشتگان، بازماندگان و چشمهاى منتظر براى بازگشتِ پیکر عزیزانشان، کنسرت روز دوشنبه به تاریخ ششم مهر نودوچهار لغو خواهد شد و اجرا به روزِ دیگرى که در آینده نزدیک اعلام مى شود موکول مى گردد.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: