جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

کنسرت مهدی مقدم لغو و به تاریخ دیگری موکول شد

کنسرت مهدی مقدم لغو و به تاریخ دیگری موکول شد

اخبار موسیقی نخستین کنسرت یک خواننده پاپ که پس از ۱۲ سال اجازه برگزاری کنسرت در کشور را گرفته بود، در احترام به شهدای فاجعه منا لغو شد.

کنسرت مهدی مقدم لغو و به تاریخ دیگری موکول شد

 مهدی مقدم که قرار بود در تاریخ ۵ مهر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برود، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که  جهت احترام به اتفاقات روزهای اخیر و عزای عمومی و موج غمی که در جامعه بابت فجایع منا وجود دارد، روی صحنه حاضر نخواهد شد.

در متن بیانیه «سونامی بند» آمده است:

«ضمن تشکر از مساعدتها و همکاریهای دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اماکن نیروی انتظامی علیرغم صدور مجوزهای مربوطه، نظر جمعی برگزارکنندگان بر این شد که به احترام شهدای منا و مکه مکرمه کنسرت پنجم مهر لغو گردد . لذا ضمن عذر خواهی از هواداران و دوستانی که اقدام به تهیه بلیت کرده اند اعلام میگردد که میتوانند وجه خود را از مراکز فروش و یا شرکت ققنوس باز پس گیرند . قابل ذکر است با توجه به پر بودن تمامی سالنهای کنسرت تهران قبل از ایام محرم در صورت مهیا شدن سالن تاریخ مجدد کنسرت به اطلاع خواهد رسید .»

همچنین «مجید پیرایش» (مدیر برنامه های مهدی مقدم) از برخی تلاشها برای برگزاری این برنامه در روزهای آینده خبر داد که در صورت قطعیت از همین رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.

مهدی مقدم پس از دریافت مجوزهای لازم در روزهای گذشته کنسرت هایی را در شهرهای لاهیجان، گرگان، کیش، قشم و… روی صحنه برده بود.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: