جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

کنسرت گروه میراث در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد

کنسرت گروه میراث در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد

اخبار موسیقی – کنسرت گروه «میراث» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. این گروه موسیقی سنتی برای برنامه خود قطعاتی از استاد زنده یاد «جلال ذوالفنون» و «آرش قاسمی» را تدارک دیده بود. همچنین تصانیف خاطره انگیز و تکنوازی و چندنوازی اعضای گروه از جمله برنامه‌ریزی‌های آنها برای دیدار با مخاطبانشان بود.

کنسرت گروه میراث در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد

این گروه در گرایش‌های مختلف موسیقی سنتی فعالیت دارد و برای این کنسرت بیشتر قطعات موسیقی سنتی عرفانی و صوفیانه را مدنظر قرار داده بود. گروه جوان میراث در این برنامه قطعات «عاشقی بر من»، «لیلی و مجنون»، «سفر»، «یک نظر»، «چهار مضراب شور»، «زیرکش سلمک» و «باز فرود آمدیم» را اجرا کرد.

«امین رحیمی»(نی و سازهای بادی)، «تورج زادپور»(تار)، «سهیل حسنوی»(سنتور)، «عمران فروزش»(تنبک)، «اشکان پورفرخی»(دف و سازهای کوبه‌ای) و «میلاد بیات»(کمانچه) اعضای گروه میراث به سرپرستی «آرش قاسمی»(آهنگساز، نوازنده عود و سه تار و کلارینت) و خوانندگی «بامداد فلاحتی» بودند
.
از سوی دیگر میراث در کنسرت خود پذیرای جمعی از چهره‌های سرشناس نظیر «فریدون شهبازیان»، «پدرام درخشانی»، «هادی منتظری»، «قاسم زارع»، «نعیمه نظام دوست»، «انوش معظمی»، «کاظم هژیر آزاد» و خانم «قدس»(بنیانگذار محک) بود.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: