جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

سام نقیبی سومین قطعه اش به اسم ارکیده را منتشر کرد

سام نقیبی سومین قطعه اش به اسم ارکیده را منتشر کرد

اخبار موسیقی سام نقیبی از جمله خواننده های جوانی است که به تازگی پا به عرصه موسیقی گذاشته است. او که صدا و فضای کارهایش به موسیقی جدی گرایش دارد سومین قطعه اش به اسم ارکیده را به صورت اختصاصی در اختیار موسیقی ما قرار داده که می توانید از قسمت تماشاخانه بشنوید و دانلود کنید.

سام نقیبی سومین قطعه اش به اسم ارکیده را منتشر کرد

سام نقیبی درباره قطعه ارکیده که با ترانه ای از بابک صحرایی و موسیقی امیرعباس حسن زاده همراه است می گوید: در یک سال گذشته فعالیت خوانندگی را به صورت حرفه ای آغاز کردم و با توجه به سلیقه و سبک مورد علاقه ام در زمینه موسیقی پاپ این افتخار را داشتم که با بابک صحرایی ترانه سرای مطرح کشور همکاری داشته باشم که منجر به انتشار نخستین کارهایم به صورت حرفه ای شد. قطعه ارکیده سومین همکاری منتشر شده از ما است.

این خواننده جوان درباره نگاهش به موسیقی و هدفش از حضور در عرصه خوانندگی اظهار داشت: هدفی که دنبال می کنم بسیار وابسته به انتخاب ترانه و ملودی است و اعتقاد دارم برای مطرح شدن نیازی به خواندن هر کاری نیست و نباید برای شنیده شدن و ماندگاری مقطعی حال و هوای بازار موسیقی امروز را وسیله قرار داد بلکه اعتقاد دارم موسیقی پاپ نیازمند صدا هایی است که با بالا بردن سطح دانش موسیقایی و البته درک درست از ترانه کار هایی ارایه دهند که درخور باشد و امیدوارم این امکان برایم فراهم باشد

قطعه ارکیده در استودیو پاپ ضبط شده و صدابرداری و میکس آن از میلاد فرهودی است و امیر صیادی طراحی کاور آن را بر عهده داشته است.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: