جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

آلبوم آبی مجوز انتشار گرفت

آلبوم آبی مجوز انتشار گرفت

اخبار موسیقی همه مجوزهای لازم جهت انتشار یک آلبوم پاپ صادر شد.

آلبوم آبی مجوز انتشار گرفت

همه مجوزهای آلبوم «آبی» با صدای گرشا رضایی از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر گردید و این آلبوم به تهیه کنندگی «مرتضی دلیری» و از سوی پخش «دنیای هنر» به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

گرشا رضایی در این آلبوم عمده آهنگسازی‌ها و تنظیم قطعات را بر عهده دارد و با تجه به واکنش هایی که پس از انتشار تک قطعات قبلی این خواننده در فضای مجازی دیده شد، پیش بینی می شود نخستین آلبوم مستقل این خواننده با استقبال خوبی در حوزه موسیقی کشور رو به رو شود.

این خواننده پیش از این در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره انگیزه هایش از ورود به حوزه موسیقی کشور گفته بود: «من با آواز به دنیا آمدم و در اکثر ثانیه هاى زندگی ام با من بوده و باید به این نیاز وجودم پاسخ می دادم. هیچگاه حق و حقوق مادى و معنوى نوازندگان و آهنگسازان به صورت شایسته و منطقى ادا نمی شود و تمام لایه هاى اجتماع خواننده را می بینند؛ حتى منتقدان و اصحاب قلم و تفکر. ضمنا و باز هم متاسفانه از نظر معنوى و فرهنگى تریبون موسیقى هم در اختیار خواننده هاست و براى اینکه بتوانى در زمینه موسیقى فرهنگ سازى کنى باید خواننده باشى نه تئوریسین و آهنگسازو استاد و پیر و با تجربه و صاحب نظر و…»

از گرشا رضایی پیش از این تک قطعاتی چون «دلم گرفته ای رفیق»، «دولت مخفی»، «خداحافظ» و … منتشر شده بود.

تک قطعه جدید این خواننده «فانوس تنهایی» نام گرفته است که گرشا رضایی و فرزانه قنبری ترانه آنرا سروده اند، رضا پاکروان آهنگسازی این اثر را بر عهده داشته و تنظیم این اثر نیز به صورت مشترک از سوی گرشا رضایی و رضا پاکروان انجام شده است.

هم اکنون می توانید جدیدترین اثر این خواننده به نام «فانوس تنهایی» را به صورت اختصاصی از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: