جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

راجر واترز ممکن است هیلاری کیلینتون از بمب اتم استفاده کند

راجر واترز ممکن است هیلاری کیلینتون از بمب اتم استفاده کند

اخبار موسیقی عضو سابق گروه پینک فلوید حمایت خود را از کاندیدای ریاست جمهوری، برنی سندرز (Bernie Sanders) اعلام کرد و گفت در مورد کاندیدای پیشتاز حزب دموکرات نگرانی‌هایی دارد. با اینکه راجر واترز (Roger Waters) نمی‌تواند در انتخابات امریکا برای ریاست جمهوری شرکت کند عقیده خود را درباره کاندیداها اظهار کرد. این ترانه‌سرای انگلیسی نسبت به این مسئله که هیلاری کیلینتون (Hillary Clinton) به عنوان کاندیدای پیشتاز حزب دموکرات شانس بیشتری برای ریاست جمهوری دارد اظهار نظر کرد و گفت از بابت او خیالش راحت نیست. او در مورد کیلینتون گفت: «ممکن است اولین رئیس جمهور زنی بشود که علیه کسی از بمب اتم استفاده می کند»

راجر واترز ممکن است هیلاری کیلینتون از بمب اتم استفاده کند

این شهروند انگلیسی در گفتگو با مجله رولینگ استون گفت که اگر می‌توانست رای بدهد به برنی ساندرز رای می‌داد و البته به این نکته هم اشاره کرد که هیلاری کیلینتون «خیلی بهتر از هر کاندیدای جمهوری خواه است» اما نگرانی‌هایی در مورد او دارد.

او ادامه داد: «هیلاری من را نگران می‌کند. این نگرانی وحشتناک درباره او وجود دارد که ممکن است اولین رئیس جمهور زنی بشود که از بمب اتم استفاده می‌کند. در مورد او چیز ترسناکی شبیه به جنگ طلبی وجود دارد و انگار دیدگاه سیاسی‌ای دارد که می‌گوید: “شما هیچ وقت نمی‌توانید یک کلمه حقیقت از زبان من بیرون بکشید”»

راجر واترز به سندرز، سناتور ورمونت دید مثبتی دارد و می‌گوید: «او در میان سایر رقبا تنها کسی است که می‌توان حرف‌هایش را باور کرد. به نظر می‌رسد حقیقت را می‌گوید، حداقل به اندازه‌ای که یک نفر از این فاصله می‌تواند بگوید. به نظر می‌رسد آمادگی این را دارد که در برابر سرمایه‌های بزرگ و بانک‌ها بایستد یا اینکه برای معضلات اقلیت‌ها، طبقه متوسط و کارگر تلاش کند.»

البته این اولین بار نیست که راجر واترز به خاطر اظهار نظرهای جنجال‌برانگیزش در مورد مسائل سیاسی خبرساز می‌شود. او پیش از اسرائیل را با آلمان نازی مقایسه کرده بود همچنین یک ماه پیش دونالد ترامپ را «خوک متکبر» خواند و گفت «او خلاصه همه چیزهایی است که از آن‌ها به بدی یاد می‌شود»

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: