جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

رولینگ استونز قبل از آغاز سال جدید میلادی به استودیو می‌رود

رولینگ استونز قبل از آغاز سال جدید میلادی به استودیو می‌رود

اخبار موسیقی به گفته‌ی رانی وود (Ronnie Wood) گیتاریست گروه رولینگ استونز (The Rolling Stones)،  قبل از اینکه سال ۲۰۱۵ به پایان برسد گروه برای انجام برخی کارهای اولیه ضبط آلبوم جدیدشان به استودیو خواهد رفت.

رولینگ استونز قبل از آغاز سال جدید میلادی به استودیو می‌رود

کیت ریچاردز (Keith Richards) قبلا گفته بود که احتمالا گروه ضبط بیست و سومین آلبوم استودیویی‌شان را سال آینده آغاز خواهد کرد. او در ماه سپتامبر به گاردین گفته بود «برایشان لازم است، الان مدت خیلی زیادی گذشته». با این حال وود می‌گوید این اتفاق زودتر از این رخ خواهد داد.

رانی وود به رادیو ای‌بی‌سی گفت: «احتمالا دسامبر به استودیو می‌رویم و آنجا چند تا از قطعات را کات می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود. فعلا باید همین کار را انجام دهیم تا ببینیم کار چطور پیش می‌رود. هر کاری به موقع خودش» همچنین او اضافه کرد «این جلسات قاعدتا صرف آماده سازی و انجام برخی کارهای زیربنایی آلبوم می‌شود».

  • برگزاری اولین کنسرت گروه رولینگ استونز در کشور کوبا

چندی پیش خبری در مورد حضور میک جگر (Mick Jagger) خواننده گروه استونز در کوبا منتشر شد و برخی رسانه‌ها نوشتند که احتمالا حضور او در کوبا برای بررسی شرایط برگزاری اولین کنسرت گروه در این کشور است اما این شایعات هیچکدام از طرف اعضای گروه تائید نشد

اما حالا وود از برگزاری کنسرت در این کشور صحبت می‌کند. او به رادیو ای‌بی‌سی گفت: «البته هنوز قرار داد تمام و کمالی وجود ندارد اما در آینده نزدیک این کار محقق خواهد شد»

کمی بیش از ده سال از زمان انتشار «A Bigger Bang » آخرین آلبوم استودیویی گروه رولینگ استونز می‌گذرد. آلبومی که پس از انتشار به جایگاه دوم جدول پرفروش‌های بریتانیا رسید و در امریکا هم سوم شد. و پس از آن نیز تنها دو قطعه جدید به مناسبت پنجامین سالگرد گروه ضبط کردند.

میک جگر چندی پیش در سال جاری میلادی در پاسخ به سوال مجله رولینگ استون درباره امکان ضبط آلبوم جدید توسط گروه گفته بود: «خیلی عالی می‌شود، من ترانه‌های جدید زیادی دارم که همه آن‌ها را همین چند سال اخیر نوشته‌ام. دموهای خوبی هم برای آن تهیه کرده‌ام و واقعا دوست دارم آن‌ها را ضبط کنم. پس بیایید امیدوار باشیم [که آلبوم جدید در کار هست]»

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: