جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

مانی رهنما خبرهای خوبی دارم

مانی رهنما خبرهای خوبی دارم

اخبار موسیقی خواننده فیلم سینمایی «مرسدس» طی ماه‌های اخیر رویه سکوت را در پیش گرفته و فعالیت‌های هنری‌اش را دنبال می‌کند. «مانی رهنما» این روزها در حال تهیه و تولید آلبومی است که تا پایان سال جاری روانه بازار می‌شود. او این خبر را در گفتگو با سایت «موسیقی ما» اعلام کرد و البته از قطعه جدیدش هم سخن به میان آورد. اثری به نام «پاییز» که سکوت چند ماهه رهنما را شکست. او طی چند وقت اخیر هیچ تک قطعه‌ای هم منتشر نکرده بود اما ظاهرا قصد دارد تا پایان سال در این بخش هم حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

مانی رهنما خبرهای خوبی دارم

مانی رهنما درباره آلبوم جدیدش گفت:«در حال تولید قطعاتی برای مجموعه‌هایی هستم و به امید خدا خبرهای خوبی در راه دارم. تمام تلاش من این است که یکی از این آلبوم‌ها را در سال جاری روانه بازار کنم و به گوش مخاطبانم برسانم زیرا مدت‌ها است که شرمنده این دوستان هستم. درباره عوامل تولید آلبومی که با صدای من به زودی منتشر می‌شود نمی‌توانم اطلاعات دقیقی را عنوان کنم و دوست ندارم جزئیاتی که بیان می‌کنم ناقص باشد. پس از انتخاب و قطعیتی آثاری که قرار است در این مجموعه قرار بگیرد، حتما اطلاعات لازم را از طریق سایت «موسیقی ما» و سایر رسانه‌ها در اختیار مخاطبان قرار می‌دهیم تا عزیزانی که محبت دارند از روند کار باخبر باشند.»

او درباره کم‌کاری در بخش انتشار تک قطعه و اثر جدیدش هم افزود:«دو سال قبل تولید قطعه «پاییز» را با «حامد صوفی‌پور» آغاز کردم که به پاییز سال گذشته نرسید. چندی پیش این اثر آماده شد که ترجیح دادیم ایام سوگواری ماه محرم هم سپری شود و امروز این قطعه را از طریق «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» منتشر می‌کنم. «میلاد اکبری» یکی از تنظیم‌کننده‌های خوب موسیقی است که از طریق «بابک صحرایی» با ایشان آشنا شدم و تنظیم قطعه پاییز را به ایشان سپردم. ضبط کار در استودیو پاپ انجام شده و نوازندگی شنیدنی «فیروز ویسانلو»، حال و هوای این اثر را پاییزی‌تر کرده و امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. در مورد بحث تک قطعات هم نمی‌دانم که هر خواننده باید در طول سال چند قطعه را منتشر کند اما حتما تلاش می‌کنم که آثار بیشتری با صدای من شنیده شود. دو یا سه قطعه دیگر را حتما طی ماه‌های آینده منتشر خواهم کرد که پیش‌زمینه‌ای برای انتشار آلبوم جدیدم هستند.»

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: