جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

مونا برزویی از کافه علی ضیا با تقدیر به دیار نصف جهان سفر می‌کند

مونا برزویی از کافه علی ضیا با تقدیر به دیار نصف جهان سفر می‌کند

اخبار موسیقی کارگاه ترانه «مونا برزویی» در تهران برگزار خواهد شد. این بانوی ترانه‌سرا از روز یکشنبه دهم آبان به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی جلسات کارگاه خود را برگزار می‌کند و عموم علاقه‌مندان با مراجعه به سایت www.atue.ir امکان ثبت‌نام دارند.

مونا برزویی از کافه علی ضیا با تقدیر به دیار نصف جهان سفر می‌کند

البته از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با تخفیف ثبت نام به عمل می‌آید. طول مدت این کارگاه شش جلسه است و تدریس مونا برزویی در دانشگاه علامه طباطبایی هر یکشنبه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ خواهد بود. خالق ترانه «امپراطور» پس از اولین جلسه کارگاه ترانه‌اش به کافه «بعضیا» می‌رود و با مخاطبان خود دیدار خواهد داشت. مراسم جشن امضای کتاب «تقدیر» روز دوشنبه یازده آبان در این کافه که «علی ضیا» چندی پیش آن را تاسیس کرد برگزار می‌شود. کافه بعضیا از ساعت ۱۶ الی ۱۸ دوشنبه هفته آینده پذیرای این برنامه خواهد بود.

این ترانه‌سرا سپس عازم دیار نصف جهان می‌شود و مجموعه ترانه‌های خود را برای مخاطبانش در آن دیار به ارمغان خواهد برد. برزویی روز چهارشنبه سیزده آبان کتاب تقدیر را در کتاب‌فروشی فرهنگ دیجیتال شهر اصفهان به نشانی خیابان چهارباغ عباسی، خیابان سیدعلی خان امضا خواهد کرد. این برای اولین بار پس از انتشار کتاب تقدیر است که مونا برزویی برای برگزاری جشن امضای آن به یکی از شهرهای ایران سفر خواهد کرد. همچنین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که چنین برنامه‌ای قرار است به زودی در سایر شهرهای ایران هم برگزار شود.

اولین مجموعه ترانه‌های مونا برزویی با عنوان تقدیر در واپسین روزهای تابستان ۹۴ از سوی انتشارات «نگاه» در بازار توزیع شد. او سپس جشن امضای تقدیر را در تهران برگزار کرد که آن برنامه با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. این استقبال طی هفته‌های بعد هم ادامه پیدا کرد و تقدیر این روزها در آستانه چاپ پنجم قرار دارد و در مدت کمتر از دو ماه فروش خوبی در بازار داشته است.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: