جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

یاس در مراسم رونمایی فیلم نیکی کریمی حاضر شد

یاس در مراسم رونمایی فیلم نیکی کریمی حاضر شد

اخبار موسیقی در سالروز تولد نیکی کریمی، مراسم افتتاحیه فیلم «شیفت شب»، جدیدترین ساخته سینمایی این بازیگر و کارگردان برگزار و حضور یک خواننده رپ دراین مراسم خبرساز شد.

یاس در مراسم رونمایی فیلم نیکی کریمی حاضر شد

در مراسم افتتاحیه فیلم «شیفت شب»، جدیدترین ساخته نیکی کریمی که در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، «یاس» خواننده محبوب رپ حضور پیدا کرد و بسیاری از رسانه ها با بازتاب تصاویری از حضور «یاس» در این مراسم، به این اتفاق واکنش نشان دادند.

«شیفت شب» که نمایش روز افتتاحیه‌اش با استقبال همراه شد، قرار است از چهارشنبه – ۲۷ آبان – اکران عمومی‌اش در گروه سینمایی آزادی آغاز شود.

این فیلم با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

«یاس» رپر ایرانی، عمده آثارش را در فضایی به دور از خط قرمزهای اجتماعی و فرهنگی ارائه داده است.

این خواننده سال گذشته نیز با خواندن تیتراژ فیلم سینمایی «چارسو» یک قدم دیگر به سمت فعالیت رسمی در داخلکشور برداشت تا زمزمه فعالیت قانونی این خواننده در کشور بیشترو بیشتر شنیده شود.

حمید فرخ‌نژاد، محمد حسین فرح‌بخش، علی معلم، جواد نوروزبیگی، بیژن میرباقری، حبیب رضایی، امیر جدیدی، امیر علی دانایی‌فر، مسعود فروتن، ابراهیم شیبانی، بهنوش بختیاری، هستی بدیعی، سروش صحت و … از دیگر چهره هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: