جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

انتظار خوانندگان پاپ برای مجوز!

انتظار خوانندگان پاپ برای مجوز!

اخبار موسیقیرسول ترابی مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» در گفتگویی توضیح داد: فرزاد فرزین، سینا حجازی، رحیم شهریاری و گروه «هفت» هنرمندانی هستند که هم اکنون برای برگزاری کنسرت های آنها برنامه ریزی هایی را انجام داده ایم. تقاضای برگزاری کنسرت های این چهار گروه در تهران و شهرستان ها به دفتر موسیقی وزارت ارشاد و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی ارسال شده که در صورت کسب مجوزهای لازم تاریخ دقیق کنسرت ها را اعلام می کنیم.

انتظار خوانندگان پاپ برای مجوز!

چه کنسرت هایی در راه اند؟

رسول ترابی مدیر موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» در گفتگویی توضیح داد: فرزاد فرزین، سینا حجازی، رحیم شهریاری و گروه «هفت» هنرمندانی هستند که هم اکنون برای برگزاری کنسرت های آنها برنامه ریزی هایی را انجام داده ایم. تقاضای برگزاری کنسرت های این چهار گروه در تهران و شهرستان ها به دفتر موسیقی وزارت ارشاد و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی ارسال شده که در صورت کسب مجوزهای لازم تاریخ دقیق کنسرت ها را اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: روند صدور مجوز کنسرت ها زمان‌بر است و این مجوزها باید از سوی نهادهای قانونی صادر شوند و تهیه کنندگان دقیقا بر اساس این مجوزهاست که می توانند نسبت به برگزاری کنسرت ها و اعلام زمان دقیق برنامه ها اطلاع رسانی کنند. به هر ترتیب ما برای کنسرت های فرزاد فرزین، سینا حجازی، رحیم شهریاری و گروه «هفت» سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران را درنظر گرفته‌امی که امیدوارم بتوانیم در زمان مقرر کنسرت هایی را برگزار کنیم.

طبق سنوات گذشته اجراهای زنده موسیقی پاپ، پیش بینی می شد که بعد از پایان ایام عزاداری محرم و صفر گروه ها و کنسرت های متعددی از سوی خوانندگان مطرح پاپ در تهران و شهرستان ها برگزار شود، اما تاکنون در این حوزه فقط تعدادی از این هنرمندان از جمله رضا صادقی، بابک جهانبخش، امید حاجیلی، گروه پیکلاویه نسبت به اطلاع رسانی کنسرت های خود اقدام کردند و فعلا از دیگر خوانندگان صاحب نام همچون رضا یزدانی، شهرام شکوهی، بنیامین بهادری، مازیار فلاحی، احسان خواجه امیری، محسن یگانه، مهدی یراحی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی برای برگزاری کنسرت خبر رسمی منتشر نشده است.

این در حالی است که شائبه ممنوع الفعالیت بودن تعدادی از خوانندگان به دلیل انتشار آثارشان در شبکه موسوم به «رادیو جوان» کم کاری این خوانندگان بعد از پایان ایام سوگواری را با حاشیه های بیشتری مواجه کرده است.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: