جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

قطعه تشویش اثر آرین کشیشی منتشر شد

قطعه تشویش اثر آرین کشیشی منتشر شد

اخبار موسیقیجدیدترین اثر یک موزیسین و نوازنده باسابقه پیش از کنسرتش در تهران منتشر شد.

قطعه تشویش اثر آرین کشیشی منتشر شد

 

در حالی که کنسرت فیوژن «پروژه آرین کشیشی» با حضور نوازنده‌های سرشناس داخلی و ارمنستانی ۲۶ و ۲۷ آذر در پردیس چارسو روی صحنه خواهد رفت، این هنرمند قطعه جدیدش را برای انتشار در اختیار سایت «پاپ موزیک» قرار داد.

این قطعه «تشویش» نام دارد که «آرین کشیشی» آهنگساز و نوازنده گیتار بیس آن است. هومن نامداری (ساکسفون)، حمزه یگانه (کیبورد)، سهراب رمضان‌زاده (درام)، valodya tsaturyan (ترومبون) و Rafael tatencyan (ترومپت و هورن) این اثر را نواخته‌اند.

شایان فتحی نیز وظیفه میکس و مسترینگ «تشویش» را بر عهده داشته است.

آرین کشیشی پیش از این درباره کنسرت فیوژن «پروژه آرین کشیشی» که در تاریخ ۲۶ و ۲۷ آذر در پردیس چارسو قرار است روی صحنه برود، به خبرنگار «موسیقی ما» گفته بود: « موسیقی که در این کنسرت قرار است اجرا شود هم فیوژن و هم جَز است. کارها اینسترومنتال است و بی‌کلام. چند قطعه از ساخته‌های حمزه یگانه قرار است اجرا شود و چند کار و اثر مهم و مشهور موزیسین‌های معروف دنیا در این کنسرت اجرا خواهد شد. سال گذشته ۱۱ و ۱۲ مهر در سالن فارابی کنسرت برگزار کردیم و واکنش‌های جالبی را هم در پی داشت. هم از طرف دوستداران این سبک و هم از سوی موزیسین‌ها. قصد داشتیم با فاصله زمانی کمتری نسبت به برگزاری کنسرت اقدام کنیم ولی به دلایلی نشد. تداخل کنسرت‌های برخی نوازنده‌های گروه در اجراهای دیگر و مجوز و برنامه ریزی‌های ما دلایلی بود که باعث شد این کنسرت با فاصله زمانی بیشتری نسبت به کنسرت قبلی روی صحنه برود.»

هم اکنون می‌توانید قطعه «تشویش» به آهنگسازی «آرین کشیشی» را به صورت اختصاصی از «تماشاخانه» سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: