جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

آلبوم جزر و مد با صدای علی پارسا منتشر می‌شود

آلبوم جزر و مد با صدای علی پارسا منتشر می‌شود

اخبار موسیقی نخستین آلبوم یک خواننده جوان و با استعداد به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر می‌شود.

آلبوم جزر و مد با صدای علی پارسا منتشر می‌شود

علی پارسا خواننده جوان و با استعدادی است که نخستین آلبوم رسمی این خواننده به زودی روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. این خواننده و آهنگساز در نخستین آلبوم رسمی خود که تهیه‌کنندگی آنرا «دکتر سیدحسین فاطمی» بر عهده دارد و تحت امتیاز «موسسه فرهنگی نغمه ماندگار پارس»، همه مجوزهای لازم را اخذ کرده است، جدیدترین آثارش را در اختیار مخاطبان موسیقی در کشور قرار خواهد داد و ویدئوکلیپ‌ها و تیزرهای خوش ساختی را نیز تهیه و تولید کرده است.

«محمدرضا عباسی» (مدیر تولید ومدیرعامل موسسه «نغمه ماندگار پارس») درباره این اثر و پیش بینی‌های لازم برای توزیع و انتشار قوی این آلبوم در بازار موسیقی کشور در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» توضیح داد: «پیش بینی‌های لازم برای پخش خوب این آلبوم انجام شده است و امیدواریم این آلبوم با توجه به کیفیت بالا و محتوای قوی، بتواند نظر مساعد دوستداران موسیقی را جلب نماید.»

عباسی در ادامه افزود: «کلیه ترانه‌های آلبوم «جزر و مد» را خود علی پارسا سروده و تمام آهنگسازی‌ها نیز بر عهده خود این هنرمند است. این آلبوم مدت‌هاست که در مرحله تولید است و وسواس زیادی برای آن صرف شده است.»

در آغاز روند اطلاع رسانی مرتبط با این آلبوم، قطعه ««بزار گریه کنم» با صدای «علی پارسا» برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آنرا در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» گوش و دانلود کنید.

ترانه سرا، آهنگساز و خواننده این قطعه «علی پارسا» است و تنظیم و میکس و مستر نهایی آنرا «شهریار علوی» بر عهده داشته است. هومن نامداری در این قطعه کلارینت زده و مسعود همایونی نیز گیتار الکتریک این اثر را نواخته است.

گفتنی‌ست در روزها و هفته‌های آِینده اطلاعات و جزئیات بیشتر آلبوم «جزر و مد» با آهنگسازی و صدای «علی پارسا» به همراه موزیک ویدئوها و تیزرهای رسمی و مجوزدار این آلبوم به صورت اختصاصی در سایت «موسیقی ما» منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: