جدید ترین اخبار موسیقی و سینما ایران و جهان

займ на карту срочно

محبوبترین مطالب از دیدگاه کاربران

بابک جهانبخش هفته پایانی دی‌ماه با قطعه جدید در تهران روی صحنه می‌رود

بابک جهانبخش هفته پایانی دی‌ماه با قطعه جدید در تهران روی صحنه می‌رود

خبار موسیقی سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در هفته پایانی دی‌ماه میزبان کنسرت خواننده آلبوم «اکسیژن» خواهد بود.

بابک جهانبخش هفته پایانی دی‌ماه با قطعه جدید در تهران روی صحنه می‌رود

«بابک جهانبخش» به همراه اعضای ارکسترش طی روزهای ۲۴ و ۲۵ دی پس از حدود سه ماه با مخاطبان پایتخت‌نشین خود دیدار می‌کند. این برنامه با همت شرکت «اکسیرنوین» برگزار می‌شود و بلیت‌فروشی آن از ساعت ۲۱ سه‌شنبه سوم آذر آغاز شده است. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به وب‌سایت اکسیر کنسرت مراجعه و صندلی مورد نظر خود را انتخاب نمایند. آخرین کنسرت بابک جهانبخش در تهران، هفته سوم مهر برگزار شد و در آن برنامه چهره‌های مطرح هنری به عنوان مه‌مان حضور داشتند و این خواننده منتخبی از قطعات خاطره‌انگیزش را اجرا کرد.

از سوی دیگر محمدرضا خانزاده، مدیر شرکت اکسیرنوین، ضمن اعلام خبر برگزاری کنسرت بابک جهانبخش به «موسیقی ما» در گفت‌وگوی کوتاهی اعلام کرد که آلبوم جدید این خواننده اوایل سال ۹۵ منتشر خواهد شد. خانزاده جزئیات بیشتری درباره زمان و محتوای این آلبوم عنوان نکرد اما جهانبخش مدتی پس از انتشار آلبوم «مدار بی‌قراری» در شهریور ۹۳ کار روی اثر جدیدش را آغاز کرد.

با توجه به اعلام این خبر انتظار می‌رود که فاز جدید کنسرت‌های بابک جهانبخش و گروهش از بهار ۹۴ آغاز شود و آن‌ها به اقصی نقاط ایران سفر کنند.

نامزد کسب تندیس طلایی بهترین آلبوم موسیقی پاپ در سومین جشن سالانه «پاپ موزیک»، پس از انتشار آلبوم «مدار بی‌قراری» تک قطعاتی نظیر «طهران»، «سکوت»، ریمیکس «دریا» و «فراموش کردم» را پس از آن مجموعه به گوش مخاطبانش رساند.

همچنین این خواننده پس از ماه صفر یک تک قطعه دیگر را منتشر خواهد کرد.

خبرنامه:
با عضویت در خبرنامه پاپ موزیک همیشه بروز باشید.
ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

ارسال دیدگاه: